معاینات نشان داد که نوالنی سیاستمدار منتقد روس آلوده به زهر نشده است

© Sputnik / Elena Latypova /  مراجعه به بانک تصاویر اناتولی کالینیچکو سرطبیب شفاخانه نمبر یک اومسک
اناتولی کالینیچکو سرطبیب شفاخانه نمبر یک اومسک  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرطبیب شفاخانه نمبر یک اومسک بعد از معاینات طبی خبر داد که الکسی نوالنی به زهر آلوده نشده است.

به گزارش اسپوتنیک، اناتولی کالینیچکو سرطبیب شفاخانه نمبر یک اومسک تاکید کرد که معاینات ادامه دارند و متخصصین اومسک و مسکو نیز معاینات را ادامه می دهند.

سرطبیب شفاخانه اومسک گفت: «ما فعلاً درمورد امکانات مختلف مسموم شدن وی صحبت می نمایم. تا کنون بعد از سه دور معاینات، معلوم شد که زهر در خون و ادرار وی ملاحظه نگردیده است. بناً این فرضیه صحت ندارد. ما به این نظر هستیم که ممکن مریض مسموم شده باشد».

 ساخت داروی ضد سرطان از زهر عقرب - اسپوتنیک افغانستان
ساخت داروی ضد سرطان از زهر کژدم

قابل ذکراست که یکی از نزدیکان کاری نوالنی که رئیس نهاد مبارزه با فساد دولتی است به نقل از پولیس خبر داده گفت که معاینات طبی نشان داده است که در خون وی زهر ملاحظه شده که نتنها زندگی مریض، بلکه کسانی که باوی به تماس اند نیز مورد خطر قرار می گیرند.

تحقیقات و معاینات ادامه دارد و تا دو روز دیگر نتایج دقیق آن اعلام می گردد.

صبح دیروز طیاره که در آن الکسی نوالنی از تامسک به مسکو پرواز می کرد، عاجل  در اومسک فرود آمد. زیرا نوالنی در جریان پرواز شدید درد را حس کرد ، پس از فرود آمدن، سرویس امبولانس عاجل  وی را به شفاخانه انتقال دادند. دوکتوران وضعیت مریض را کاملاً دشوار ارزیابی کردند که تا حال در شفاخانه در حالت کما قرار دارد.

گفته می شود که  نوالنی رئیس FBK در جریان پرواز هیچ چیزی نخورده و نه نوشیده، اما قبل از پرواز، چای سیاه را در قهوه خانه وین در میدان هوائی تامسک نوشیده است. ویدئو نشان می دهد که یک گیلاس نوشیدنی گرم توسط ایلیا پخاموفه، کارمند بنیاد، به نوالنی آورده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала