Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آرسنال به دنبال نهایی کردن انتقال مدافع لیل به امارات

عضو شوید
باشگاه آرسنال در جذب گابریل ماگالهاس مدافع لیل از سایررقبأ پیشی گرفته است و تلاش دارد تا به زودترین فرصت این انتقال را نهایی سازد.

به گزارش اسپوتنیک، پس از قهرمانی آرسنال در رقابت‌های جام حذفی انگلیس، میکل آرتتا از مدیران این تیم خواست تا برای رقابت‌ با تیم‌های بالای جدولی در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر، تیم را تقویت کنند و در نخستین گام یک مدافع مرکزی خوب و آماده به خدمت بگیرند.

Arsenal FC - اسپوتنیک افغانستان
برنامه‌ریزی آرسنال برای خروج از بحران و ساختنِ تیم قدرت‌مند

سرمربی توپچی‌ها، گابریل ماگالهاس مدافع برازیلی باشگاه لیل را به مدیران این باشگاه پیشنهاد داد و از آن‌ها خواست تا این مدافع جوان و آینده‌دار را به خدمت بگیرند.

مدیران آرسنال که اخیراً برای این بازیکن پیشنهاد ارائه کرده بودند، به نظر می‌رسد که قناعت این بازیکن را حاصل کرده اند و بزودی این بازیکن را به خدمت خواهند گرفت.

روزنامه تایمز گزارش داده است که ماگالهاس آزمایش‌های صحی آرسنال را در فرانسه پشت سر گذاشته و بزودی  قرار است 5 ساله و به ارزش 27 میلیون پوند با این تیم امضأ خواهد کرد.

این بازیکن مورد توجه ناپولی و منچستریونایتد نیز قرار داشت و براساس گزارش کویره دلو اسپورت، تیم ایتالیایی از خرید این بازیکن منصرف شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала