Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آغاز دوباره مذاکرات بارسا با اینتر برای جذب لاوتارو

© REUTERS / DANIELE MASCOLOبرشلونة وإنتر ميلان في دوري الأبطال
برشلونة وإنتر ميلان في دوري الأبطال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه بارسلونا مذاکراتش برای جذب ستاره آرجانتینی اینترمیلان را از سر گرفت و تمام تلاشش را خواهد کرد تا این بازیکن را به نیوکمپ بیاورد.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه بارسلونا از ماه جنوری در تلاش است تا لاوتارو مارتینز مهاجم 23 ساله و آرجانتینی اینترمیلان را به خدمت بگیرد اما مذاکرات این باشگاه نتیجۀ نداشته است و این باشگاه هنوز امیدوار است تا این بازیکن را به خدمت بگیرد.

با روی کار آمدن رونالد کومان به عنوان سرمربی بارسلونا، این سرمربی هالندی مخالفت خود را با حضور سوارز اعلام کرد و خواهان جذب ممفیس دیپای به عنوان جانشین این مهاجم اروگوئه‌ای شد.

مدیران بارسلونا اما همچنان به فکر جذب لاوتارو اند و مذاکرات خود را برای به خدمت گرفتن این بازیکن با اینترمیلان از سرگرفته اند.

مدیران بارسا تصمیم دارند تا با وارد کردن ویدال و فیرپو در این معامله، قناعت اینتر را فراهم کنند و لاوتارو را به خدمت بگیرند.

بند فسخ قرارداد لاوتارو که 111 میلیون یورو بود، در ماه جون منقضی شد و حالا صلاحیت فروش این بازیکن در دست باشگاه است و بارسلونا کار دشواری در پیش دارد.

در صورتی که بارسلونا موفق به جذب این بازیکن نشود، به درخواست کومان به دنبال دیپای خواهد رفت و 50 میلیون یورو را هزینه جذب این بازیکن 25 ساله خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала