Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سود 300 میلیونی باشگاه رئال از فروش بازیکنان آکادمی

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر تیبو کورتوا دروازه بان تیم رئال مادرید Spain Soccer Champions League Real - CSKA
تیبو کورتوا دروازه بان تیم رئال مادرید  Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه رئال مادرید در یک دهه آخر، از فروش بازیکنان آکادمی 3 صد میلیون یورو سود کرده است و بازیکنان انگشت شماری موفق به حضور در تیم اصلی شده اند.

به گزارش اسپوتنیک، آکادمی باشگاه رئال مادرید، از مکتب‌های فوتبالی مطرح در جهان است. این آکادمی بازیکنان و استعدادهای ناب را پرورش داده و بازیکنان بزرگی را به دنیای فوتبال معرفی کرده است. ستاره‌های بزرگ و استعدادهای خوبی در همین آکادمی کشف، پرورش و به تیم‌های بزرگ دیگر فروخته شده اند که باشگاه از فروش آن‌ها 3 صد میلیون یورو سود به دست آورده است.

تیبو کورتوا دروازه بان تیم رئال مادرید  Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
هدف رئال مادرید اعلام کرد: در رن میمانم

این باشگاه از فروش بازیکنانی چون دانیل پارخو ، خوان ماتا ، سائول، گلیک، مارکوس آلونسو، سارابیا، کایخون، موراتا، دی توماس، سارابیا، دی توماس، مارکوس یورنته، مایورال و دها ستاره دیگر این پول را به دست آورده است.

این باشگاه اما از بازیکنانی که خودش پرورش داده است بسیار کم در تیم اصلی استفاده کرده است که در سال‌های اخیر می‌توان به کارواخال، وازکز، کاسیمیرو، فده والورده و ماریانو دیاز استفاده کرد.

در این مورد همواره از باشگاه رئال مادرید انتقاد شده است که چرا همچو بارسلونا از بازیکنانی که در آکادمی رشد می‌کنند، استفاده نمی‌کند.

پاسخ رئال اما روشن است و مدیران این باشگاه به هواداران می‌گویند که این باشگاه کهکشانی است و باید بهترین‌های جهان را در ترکیب داشته باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала