فیس بوک تبلیغات سیاسی را ممنوع می‌کند

© REUTERS / Dado Ruvicفیس بوک تبلیغات سیاسی را ممنوع می‌کند
فیس بوک تبلیغات سیاسی را ممنوع می‌کند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فیس بوک مشغول بررسی اقداماتی جهت جلوگیری از شیوع اخبار جعلی پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است. یکی از این اقدامات حذف تبلیعات سیاسی پس از برگزاری این رویداد است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از رویترز، فیس بوک تصمیم دارد پس از روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا تبلیغات سیاسی را متوقف کند. هدف از این اقدام جلوگیری از انتشار اطلاعات جعلی است.

بولتون: امریکا قبل انتخابات از افغانستان و ناتو خارج می‌شود - اسپوتنیک افغانستان
بولتون: امریکا قبل انتخابات از افغانستان و ناتو خارج می‌شود

به گفته یک منبع آگاه، این شرکت با کارشناسان درباره سناریوهای احتمالی مربوط به انتخابات ریاست جمهوری گفتگوهایی انجام داده است. طبق یکی از این سناریوها ممکن است دونالد ترامپ از پلتفرم فیس بوک برای بحث و جدل و انکار درباره نتایج انتخابات استفاده کند.

نیویورک تایمز در گزارشی به نقل از یک منبع ناشناس ادعا کرد مارک زاکربرگ مدیر ارشد اجرایی فیس بوک و برخی از مدیران ارشد این شرکت روزانه جلساتی برگزار کرده‌اند و درباره روش‌های مختلفی بحث کرده‌اند تا استفاده از این پلتفرم برای بحث و جدل درباره نتایج انتخابات را کاهش دهند. همچنین آنها درباره گزینه حذف تبلیغات سیاسی پس از انتخابات سوم نوامبر نیز گفتگو کرده‌اند.

اندی استون سخنگوی فیس بوک در بیانیه‌ای اعلام کرد: قبلاً اخباری مبنی بر آن منتشر شده که ما مشغول بررسی گزینه‌های مختلفی در خصوص تبلیغات سیاسی در بازه پایان انتخابات ریاست جمهوری هستیم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала