Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تدابیر شدید امنیتی در شانزلیزه بخاطر فینال لیگ قهرمانان؛ دولت مخالف تجمع هواداران پی‌اس‌جی

© REUTERS / Christian HartmannLa police au centre de Paris suite à une attaque sur les Champs-Elysées
La police au centre de Paris suite à une attaque sur les Champs-Elysées - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دولت فرانسه در شب فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، 3 هزار افسر پولیس را در شانزلیزه مؤظف ساخته تا امنیت هواداران پی‌اس‌جی را تأمین و از تجمعات غیر قانونی جلوگیری کند.

به گزارش اسپوتنیک، فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، فردا شب به میزبانی ورزشگاه دالوز شهر لیسبون کشور پرتگال، میان دو تیم بایرن مونیخ و پاریسن جرمن برگزار خواهد شد.

نیمار جونیور- بازیکن برازیلی پی‌اس‌جی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
جشن و پارتی بازیکتان پی اس جی در آستانه دیدار با آتالانتا؛ آواز خوانی نیمار و دی ماریا + ویدیو

هواداران پاریسن جرمن که برای نخستین بار در تاریخ 50 ساله شان فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را تجربه می‌کنند، پس از نهایی شدن صعود شان به خیابان‌ها ریختند و آسمان پاریس را به آتش بستند.

حالا دولت فرانسه بخاطر جلوگیر از وقوع دوباره چنین وضعیت، 3 هزار پولیس را در اطراف شانزلیزه مؤظف ساخته، 17 ایستگاه مترو را خاموش و سه نقطه ورودی به این خیابان معروف پاریس تعطیل کرده است.

دولت مخالف هر نوع تجمع در اطراف برج ایفل است و به هواداران این تیم اجازه نخواهد داد تا در آن‌جا تجمع کند زیرا خطر ویروس کرونا هنوز در کمین است.

گفتی‌ست که فینال لیگ قهرمانان در ورزشگاه پارک د پرانس با حضور 5 هزار هوادار و در اسکرین غول پیکر به نمایش گذاشته خواهد شد و باشگاه پاریسن جرمن تمامی تدابیر صحی و امنیتی را تأمین کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала