لاوروف: امریکا کوشش دارد تعهدات بین‌المللی را از خود حذف کند

© Sputnik / Vladimir Pesnya /  مراجعه به بانک تصاویر لاوروف: امریکا کوشش دارد تعهدات بین‌المللی را از خود حذف کند
لاوروف: امریکا کوشش دارد تعهدات بین‌المللی را از خود حذف کند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزیر خارجه روسیه گفته است که ایالات متحده با تمام توان سعی دارد خود را از تمام تعهدات بین المللی دور بسازد.

به گزارش اسپوتنیک، سرگی لاوروف وزیر خارجه روسیه گفته است که اقدامات اخیر امریکا نشان می‌دهد که آنها سعی دارند تا تعهدات بین‌المللی را از خود حذف کنند.
آقای لاوروف در گفتگوی با کانال روسیه گفت: "شما تعدادی از کارکردهای اخیر دولت امریکا را گزارش دادید که نشان می‌دهد اداره این کشور در کوشش است تا تعهداد چند جانبه جهانی را از خود حذف کنند."
وزیر خارجه روسیه خاطر نشان کرد: "وقتی ایالات متحده تصمیم می‌گیرد که چون چین محصولات زیادی به امریکا می‌فروشد و امریکایی‌ها کمتر می‌خرند، چین خطرناک می‌شود، امریکایی‌ها محدودیت‌هایی بر واردات کالا از چین وضع می‌کنند. هنگامیکه امریکا تصمیم می‌گیرد که ایران، هر چند تمام مفاد برجام را اجرا می کند، بدرفتاری می‌کند (درحالیکه دیگران چنین فکری ندارند)، ایران را تحریم می‌کند."
وی همچنان افزود که این رفتارها در مورد ونزویلا نیز صدق می‌کند. وقتی امریکا تصمیم می‌گیرد که نیکولاس مادورو رئیس جمهور این کشور آمریکای لاتین «باید تنبیه شود» او را تحریم می‌کند.
آقای لاروف در ادامه گفت: "بعد به تمام کشورهای جهان دستور می‌دهند کشورهایکه امریکا آنها را تحریم کرده است نمی‌توانند معامله انجام دهند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала