Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هدف مسی رفتن است یا فیلم و هشدار برای تغییر؟

© REUTERS / Juan MedinaЛионель Месси на матче "Барселона" - "Реал Мадрид"
Лионель Месси на матче Барселона - Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به دنبال شکست سنگین و تاریخی بارسا مقابل بایرن مونیخ، بازیکن محبوب نیوکمپ و بهترین بازیکن تاریخ باشگاه بارسلونا ساز جدایی زده است.

به گزارش اسپوتنیک، مدتی است موضوع جدایی مسی از بارسا به یکی از داغ ترین سوژه های ورزشی در خبرگزاری های معتبر دنیا تبدیل شده است.

به طوری که روزانه چندین خبر در خصوص جدایی و یا ماندن این فوق ستاره آرژانتینی در وب سایت ها به نشر میرسد.

این موضوع زمانی داغ شد که مسی پنجشنبه شب پس از کشمکش های فراوان و با پایان دادن به تعطیلات تابستانی کوتاه مدتش، با رونالد کومان سرمربی جدید آبی اناری ها دیدار کرد و به صورت مستقیم به وی اعلام کرد میخواهد در همین تابستان بارسا را ترک کند.

ظاهرا مسی از شکست سنگین تیمش برابر بایرن مونیخ به شدت عاصی است و تصمیمش برای جدایی از تیم محبوبش جدی به نظر میرسد.

اما رسانه های اسپانیایی اخبار ضد و نقیضی را در این خصوص منتشر میکنند.

اخیرا رادیو کاتالونیا منبع نزدیک به باشگاه بارسلونا گفته است که دلیل ترک مسی این است که وی میخواهد دوباره به عنوان قهرمانی دست پیدا کند و ناکامی های اخیر بارسا در اروپا باعث شده تا کاپیتان لئو از حضورش در این تیم دل سرد شود.

فرضیه دیگر نیز این است که مسی به معنی واقعی قصد ترک بارسا را ندارد و میخواهد با فشار آوردن به مدیریت، باعث تغییرات کلی در بارسا شود.

همین رادیو در ادامه گفته که مسی در صورتی که بارتومئو از ریاست بارسا کنار برود و ژاوی بعنوان سرمربی به این تیم برگردد، راضی خواهد شد و هیچ حرفی هم از رفتن نخواهد زد.

اما همه این ها به این معنی نیست که نباید تهدیدهای فوق ستاره را جدی گرفت، زیرا همین هشدارها میتواند ضربه جبران ناپذیری به بارسا بزند و باعث شود که بهترین بازیکن تاریخش را از دست بدهد.

این صحبت ها در حالی مطرح میشود که اخیرا هئیت مدیره بارسا از وضعیتی که مسی برای شان ایجاد کرده نا امید شده و ظاهرا بارتومئو رئیس باشگاه نیز در صورتی که مسی به صورت جدی بخواهد این تیم را ترک کند، مخالفتی نخواهد کرد و حتی حاضر است با فروش ستاره تیمش، پول کلانی را نیز به حساب باشگاه واریز کند.

البته یک موضوع دیگر که باعث شده موضوع جدایی مسی از بارسا جدی شود، بحث پاداشی است که بارسا طبق قرارداد موظف است در صورتی که مسی از این تیم جدا شود، به کاپیتان تیمش بخاطر سالها حضور و افتخارات جندین ساله اش بپردازد. منبع خبری همچنان گفته، مسی حتی حاضر است برای رفتنش از این پول هم بگذرد.

با این حال بندآزاد سازی قرارداد مسی 700 میلیون یورو است و به نظر میرسد کمتر تیمی بتواند با پرداخت این مبلغ هنگفت برای خرید مسی پا پیش بگذارد.

در حال حاضر از تیم های اینتر و من سیتی به عنوان مشتریان جدی مسی یاد میشود، اما طبق گزارش رسانه های اسپانیایی مسی در صورتی که بخواهد در همین تابستان و پیش از پایان قراردادش با بارسا این تیم را ترک کند، بدون شک مدیران تیمش را راضی خواهد کرد تا زمینه فروش راحت تر آن را با قیمتی کمتر به تیم دلخواهش میسر سازند.

در همین حال روزنامه موندودیپورتیوو روی جلد امروزش را به این موضوع اختصاص داده و گفته مسی غیر قابل فروش است.

این روزنامه معتقد است که هیچ تیمی توانایی پرداخت 700 میلیون یورو بند آزادسازی قرارداد مسی را ندارد و همین موضوع باعث ماندن فوق ستاره در نیوکمپ خواهد شد.

View this post on Instagram

🗞 'Messi, intransferible', nuestra #portada de hoy

A post shared by Mundo Deportivo (@mundodeportivo) on

حال باید دید که ساز جدایی مسی جدی است یا او برای تغییرات اساسی در تیمش این ساز را زده است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала