Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

داگلاس را میخواهید؟ پوگبا را بدهید

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر داگلاس کاستا
داگلاس کاستا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه یوونتوس دست بردار ستاره ستابقش نیست و یونایتد دست به روی هر بازیکن این تیم بگذارد، یووه خواستار بازگشت پوگبا به تورین میشود.

به گزارش اسپوتیک، طبق آخرین گزارش ها منچستریونایتد پیشنهاد 27 میلیون پوندی را برای خرید داگلاس کستا ستاره بزریلی یوونتوس به این تیم پیشنهاد داده است.

یونایتد معتقد است پس از ناکامی برای خرید جیدون سانچو، روی کاستا حساب ویژه ای باز کرده و سرمربی این تیم نیز به این باور است که وینگر برزیلی یووه میتواند مهره کار سازی در ترکیب فصل آینده این تیم باشد.

اما یوونتوس به یک شرط حاضر است به این پیشنهاد یونایتد فکر کند، آنهم در صورتی که طرف انگلیسی زمینه بازگشت پوگبا به تورین را با فروش داگلاس کاستا به این تیم فراهم کند.

کوریره دلو اسپورت میگوید یونایتد شانسش را با پیشنهادی 27 میلیون پوندی برای خرید کاستا از بیانکونری آزمایش کرده است.

البته یووه که برای خرید کاستا 38 میلیون پوند هزینه کرده، به نظر نمیرسد زیر بار مبلغ پیشنهادی یونایتد برود.

با این حال یونایتد در حالی به یووه پیشنهاد فروش این بازیکن برزیلی را داده که طرف ایتالیایی مدت هاست پروژه بازگشت پوگبا به تورین را دنبال میکند و حالا نیز با آمدن پیرلو روی نیمکت این تیم، این فشار و علاقه بیشتر هم شده است.

توتو اسپورت منبع نزدیک به باشگاه یوونتوس مدعی است که این باشگاه حاضر است داگلاس کاستای برزیلی را به عنوان بخشی از معامله پوگبا در اختیار یونایتد قرار دهد.

این در حالیست که یونایتد به نظر میرسد به سادگی زیر بار این علاقه یووه نخواهد رفت و مشخص نیست چه واکنشی نشان خواهد داد.

آنور که از شواهد پیداست، پوگبا هر چند وانمود نمیکند، اما چندان علاقه برای ماندن در جمع شیاطین سرخ ندارد، ولی باشگاه سعی دارد بازیکن فرانسوی اش را حفظ کند.

از قرارداد پوگبا یک سال دیگر با یونایتد باقیست و باید دید سرنوشت پوگبا چه میشود. وی با این تیم تمدید میکند یا راهی تیم دیگری میشود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала