Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اقدام دوباره بارسا برای لاوتارو

© AFP 2023 / MIGUEL MEDINAАргентинский нападающий «Интер» Лаутаро Мартинес во время футбольного матча «Интер» - «Фиорентина» (20 января 2020). Милан
Аргентинский нападающий «Интер» Лаутаро Мартинес  во время футбольного матча «Интер» - «Фиорентина» (20 января 2020). Милан - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منابعی در اسپانیا مدعی شده‌اند که بارسلونا دوباره برای جذب لاوتارو مارتینز وارد عمل می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه‌های اسپورت و مارکا با انتشار گزارش‌هایی ادعا کرده‌اند که بارسلونا این هفته قرار است دوباره برای جذب لاوتارو مارتینز از اینتر اقدام می‌کند.

مذاکرات در طول تابستان حتی فراتر از آن که بند آزادی 111 میلیون یورو تمام شده بود ادامه داشته است.

به نظر می‌رسد که این باشگاه در این فصل تسلیم نشده و با وجود همه گیری که در امور مالی آنها تأثیر دارد و تمرکزشان را بر هم زده اما بعد از شکست 8-2 در لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ آنها به سمت اهداف دفاعی‌تر حرکت می‌کنند.

با این حال، اکنون ادعا شده كه كومان مربی جدید بلوگرانا از لاوتارو مارتینز به عنوان یكی از خریدهای مهم برای تقویت تیمش درخواست كرده است.

این مُهاجم که شنبه 23 ساله شد به اینتر کمک کرد تا به فینال لیگ اروپا برسد و با 21 گل و 7 پاس طی 49 بازی، تیمش را در جایگاه دوم جدول سری آ نیز قرار داد.

مشکل اصلی باقی مانده این است که بارسلونا نمی‌خواهد 100 میلیون یورو قیمت درخواستی اینتر را پرداخت کند و مارکا مدعی‌ست که آنها می‌خواهند 70 میلیون یورو بپردازند.

با توجه به عصبانیت لیونل مسی در مسیری که تیمش در پیش گرفته و علاقه مبهم اینتر به انتقال او یک مبادله بالقوه بخشی از گفتگو خواهد بود.

حالا باید دید که بارسلونا این مهاجم آرجانتینی را با پول نقد به خدمت می‌گیرد یا برعکس ضمن پرداخت پول نقد، بازیکنی/بازیکنانی را در معامله دخیل خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала