Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تیاگو به‌جای لیورپول به آرسنال می‌رود؟

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر تیاگو
تیاگو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به احتمال خیلی زیاد تیاگو آلکانتارا هافبک بایرن مونیخ در پایان فصل و بعد از بازی امب بایرن در برابر پی‌اس‌جی از جمع باواریایی‌ها جدا خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک،  آرسنال مذاکراتی را درباره خرید تیاگو آلکانتارا، هافبک بایرن مونیخ و هدف اصلی لیورپول در بازار نقل و انتقالات، با این باشگاه آلمانی آغاز کرده است. 

بازیکن تیم ملی اسپانیا که امشب در فینال لیگ قهرمانان برابر پاری سن جرمن به میدان خواهد رفت آماده است تا این تابستان به آنفیلد منتقل شود اما هنوز قراردادی منعقد نشده است. او یک سال دیگر با قهرمان آلمان قرارداد دارد که ترجیح می‌دهد همین تابستان او را به فروش برساند تا این که در سال آینده این بازیکن را به عنوان بازیکن آزاد از دست بدهد.

View this post on Instagram

A post shared by The Footy Legion (@thefootylegion) on

بایرن خواهان دریافت مبلغ 23 میلیون پوند برای فروش این هافبک 29 ساله است اما لیورپول در حال بررسی شرایط خرید او در ماه جنوری است تا بتواند قیمت کمتری بپردازد. در همین حال آرسنال تماسی را با باشگاه بایرن مونیخ برقرار کرده چرا که بر اساس خیر دیلی میل میکل آرتتا علاقه دارد که این بازیکن را به ترکیبش اضافه کند. آنها همچنین خواها کاهش قیمت مدنظر بایرن هستند. حالا لیورپول باید با توپچی‌ها برای خرید اصلی‌ترین هدف خود در بازار نقل و انتقالات تابستان سال جاری رقابت کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала