لوكاشنكو با کلاشینکوف به دست داخل ریاست جمهوری شد+ویدیوها

© Sputnik / Viktor Tolochko /  مراجعه به بانک تصاویر الکساندر لوکاشینکو رئیس جمهور بلاروس
الکساندر لوکاشینکو رئیس جمهور بلاروس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
الکساندر لوکاشینکو هلیکوپتر رئیس بلاروس که جلیقه ضد مرمی به تن داشت، با کلاشینکوف به دست از هليکوپتر به میدان کاخ ریاست جمهوری پائین شد.

به گزارش اسپوتنیک، یک هلیکوپتر رئیس جمهور بلاروس الكساندر لوكاشنكو را به کاخ استقلال در مینسك انتقال داد، در حاليکه رئیس این كشور با جلیقه ضد گلوله و با کلاشینکوف به دست از هليکوپتر خارج شد.

​فیلم منتشر شده از لوکاشنکو نشان می دهد که ماشیندر کلاشینکوف وی بدون شاژور بود، به این مفهوم که آماده تیراندازی نبود.

در خبر آمده است که یک مرد نظامی مسلح همراه با لوکاشنکا از هلیکوپتر بیرون آمد ، دو نفر دیگر در انتظار رئیس دولت بلاروس بودند. از رئیس جمهور احتمالاً وزیر دفاع ویکتور خرنین استقبال کرد.

پیش از این، در خبرها آمده بود که برخی معترضان در مینسک به محل استقرار ریاست جمهوری نزدیک شدند، این منطقه توسط مقامات امنیتی محافظت می شود.اعتراضات گسترده مخالفان در 9 اوگست، پس از انتخابات ریاست جمهوری، که لوکاشنکو برنده شد، در مینسک آغاز شد. طبق اعلام شورای امنیت و انتخابات در بلاروس، لوکاشینکو 80.1 درصد آرا را به دست آورد. اعتراضات توسط نیروهای امنیتی سرکوب شد. برای فرونشاندن معترضین که با نتایج انتخابات موافق نبودند ، از گاز اشک آور ، بمب های دستی تنوریی ، مرمی های لاستیکی استفاده کردند. این تظاهرات همچنان ادامه دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала