Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

كیلور ناواس به فینال رسید

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر کیلور ناواس
کیلور ناواس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کیلور ناواس دروازه‌بان کاستاریکایی پاری‌سن‌ژرمن آخرین جلسه تمرینی قبل از فینال لیگ قهرمانان را بدون ناراحتی سپری کرد.

به گزارش اسپوتنیک، آخرین جلسه تمرینی تیم پاری‌سن‌ژرمن در آستانه فینال لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد کیلور ناواس به صورت عادی تمرین کرد و به احتمال خیلی زیاد او قصد دارد در فینال لیگ قهرمانان اروپا بازی کند.

کیلور در مرحله یک چهارم نهایی مقابل آتالانتا از ناحیه پای راست دچار مصدومیت همسترینگ شد. دروازه‌بان کاستاریکایی در ده دقیقه پایانی بازی از زمین خارج شد و سرخیو ریکوی اسپانیایی جایگزین وی گردید. البته کیلور در مرحله نیمه نهایی مقابل لایپزیگ بازی کرد.

بازیکن قرضی رئال مادرید قصد دارد چهارمین فینال لیگ قهرمانان اروپای خود را و اولین بار با تیم پاریسی را تجربه کند. او که چند روز از تمرینات به دور بود روز جمعه به گروه پیوست و گرچه تمرینات را کامل انجام نداد ولی این شنبه او تمام تمرینات را با بقیه هم تیمی‌های خود سپری کرد.

ناواس به طور عادی و با شدت لازم تمرین می‌كرد. وی هیچ نشانه‌ای از احساس ناراحتی از خود نشان نداد و به نظر می‌رسد برای توماس توخل در بازی امشب در دسترس می‌باشد.

در صورت شکست یکشنبه بایرن مونیخ در لیسبون، این دروازه‌بان کاستاریکایی به اولین دروازه‌بان تاریخ بدل خواهد شد که چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا تجربه می‌کند. زیرا پیش از این و در سال‌های 2016، 2017 و 2018 با رئال مادرید سه بار قهرمان شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала