Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازگشت بازیکنان بایرن به آلمان پس از قهرمانی و تکلمیل دومین سه گانه + عکس

© REUTERS / MATTHEW CHILDSКоманда мюнхенской Баварии празднует победу в финале Лиге чемпионов между ФК Бавария - ПСЖ (23 августа 2020). Лиссабон
Команда мюнхенской Баварии празднует победу в финале Лиге чемпионов между ФК Бавария - ПСЖ (23 августа 2020). Лиссабон - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بازیکنان بایرن مونیخ پس از قهرمانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، با جام قهرمانی به آلمان برگشتند.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته بایرن مونیخ توانست با تک گول کینگزلی کومان، پاریسن جرمن را شکست دهد و برای ششمین بار در تاریخ خود فاتح لیگ قهرمانان اروپا گردد.

این تیم پس از فتح بوندس‌لیگا و جام حذفی، در لیگ قهرمانان اروپا نیز قهرمان شد تا سه گانه خود را تکمیل کند. باواریایی‌ها به این قهرمانی موفق شدند برای بار دوم سه گانه را فتح کنند و پس از بارسلونا به دومین تیمی مبدل شدند که به چنین افتخاری دست یافته اند.

بازیکنان، کادرفنی و همه اعضای بایرن ساعتی قبل با جام قهرمانی به آلمان برگشتند و در حالی که روی پیراهن های شان عکس جام‌ها سه گانه دیده می‌شد، مورد تشویق هواداران قرار گرفتند.

شهردار مونیخ که هوادار دو آتشه این تیم نیز است، هنگام پایین شده بازیکنان از طیاره به آن‌ها احترامی نظامی کرد و از شادی مردم مونیخ به بازیکنان گفت.

کوتینیو بازیکن برازیلی و آلفونسو دیویس در بس حامل بازیکنان می‌رقصیدند و لوکاس مدافع این تیم نیز آهنگ « ما قهرمان هستیم» را بلند زمزمه می‌کرد.

این در حالی‌ست که باشگاه رسماً از هواداران خواست تا به دلیل تهدیدات ویروس کرونا، از برگزاری هر نوع جشن جلوگیری کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала