Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خداحافظی آرتور با باشگاه بارسلونا و هواداران + ویدیو

© AFP 2023 / LLUIS GENEآرتور ملو بازیکن بارسلونا
آرتور ملو بازیکن بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آرتورملو با باشگاه بارسلونا و هواداران این تیم خداحافظی کرد و راهی تورین شد تا به عنوان بازیکن یوونتوس به کارش آغاز کند.

به گزارش اسپوتنیک، دو باشگاه یوونتوس و بارسلونا با آغاز پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی بر روی معاوضه آرتور ملو و میرالم پیانیج به توافق رسیدند و این جا به جایی صورت گرفت.

آرتور پس از نهایی شدن انتقالش به یوونتوس، حاشیه‌هایی برای خودش ایجاد کرد و سبب دلخوری هواداران و مدیران این بارسلونا شد.

این بازیکن اما در آخرین روز حضورش در بارسلونا، با نشر پیام احساسی از هواداران و باشگاه خداحافظی کرد و راهی تورین شد.

ملو با نشر ویدیویی به هواداران بارسا چنین گفت:" خداحافظی همیشه دشوار است ، به دلیل این که من مکانی را که خانه‌ام شده است ترک می‌کنم، یک شهر باورنکردنی که برای همیشه در قلب من خواهد ماند. جایی که همه مرا به عنوان یک کاتالونیایی پذیرفتند، به من فرهنگ جدیدی را نشان دادند، به من کمک کردند تا به عنوان بازیکن و یک فرد رشد کنم. گروهی از بازیکنان درخشان را ترک می‌کنم. بسیار خوش شانس هستم که در کنار آن‌ها بازی کردم و مهم‌تر از همه، از حمایت آن‌ها که قلب های بزرگی دارند سپاسگزارم. مجموعۀ باشگاه و هواداران از روز اول حامی من شدند و این باعث شد که بخواهم برای آنها بازی کنم و پیراهن یکی از بزرگ‌ترین باشگاه های جهان را بپوشم. آنها به من احترام گذاشتند که هرگز آن را فراموش نخواهم شد. امروز روزی برای خداحافظی است، اما من همه چیز را در قلبم نگه می‌دارم".

آرتور در حالی بارسلونا را به مقصد تورین ترک می‌کند که پیانیج روز گذشته به بارسلونا رسید و پس از مثبت شدن آزمایش کرونایش قرنطینه شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала