Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی بایرن مونیخ: همه چیز عالی بود، حتا شیوع ویروس کرونا!

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر فلیک
فلیک - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ پس از پیروزی تیمش برابر پاری‌سن‌جرمن درباره این بازی توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش اسپوتنیک، هانسی فلیک در دوران 10 ماه حضور در بایرن مونیخ عملکردی فوق العاده داشت و در نهایت تیمش با برتری در بازی شب گذشته مقابل پاری‌سن‌جرمن فاتح سه گانه شد.

Real Madrid - Bayern Münich - Joshua Kimmich - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
سه گانه بایرن با ایستادن بر بام اروپا؛ تاج‌گذاری شاگردان شایسته‌ی فلیک در سالِ کرونا
هانسی فلیک در پایان بازی در مورد انتقادات اوایل فصل صحبت کرده و اذعان داشت همه چیز حتی شیوع ویروس کرونا نیز به سود این تیم عمل کرده است. او در این مورد بیان داشت:«من به عملکرد کل اعضای تیم افتخار می کنم. وقتی ما در ماه نوامبر کارمان را در راس کادر فنی بایرن مونیخ شروع کردیم، تیترهایی می خواندم که حاکی از آن بود که این باشگاه دیگر احترام برانگیز نیست، اما به نظر من روند پیشرفت بازیکنان و تیم در طی 10 ماه اخیر فوق العاده بوده است.»
سرمربی قهرمان فصل 2019 – 2020 لیگ قهرمانان اروپا در ادامه اظهار داشت:«ما می دانستیم که که پاری سن ژرمن تیمی بسیار تهاجمی است ، اما با این وجود با جسارت بازی کردیم که این نشانه کلاس و سطح بالای ماست و بایرن مونیخ شایسته کسب این پیروزی و قهرمانی بود. من فکر می کنم یکی از جنبه های فوق العاده بازی بایرن مونیخ این بود که چگونه در مقابل خط حمله درخشان حریف به خوبی دفاع می کند.»
فلیک در پایان اظهار داشت:«گل بسیار خوبی به ثمر رساندیم و نگرش تیم فوق العاده و موفقیت آمیز بود. هر دو تیم با حرارت بالایی باز می کردند و ما مانوئل نویر را در اختیار داریم که بهترین دروازه بان در جهان است و در چند صحنه ما را در بازی حفط کرد. ما واقعا کار را برای حریفان دشوار می کنیم. به این موضوع باید توجه کرد که ما تا لحظه آخر از نظر دفاعی بسیار خوب کار کردیم و رابرت لواندوفسکی چگونه توپ را تعقیب می کرد که این فوق العاده بود. این یک نمایش کامل تیمی بود

بایرن مونیخ بامداد شب گذشته در فینال لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه یک بر صفر پاری‌سن‌جرمن را شکست داد و فاتح این رقابت‌ها شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала