Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سه گانه بایرن با ایستادن بر بام اروپا؛ تاج‌گذاری شاگردان شایسته‌ی فلیک در سالِ کرونا

© REUTERS / Paul HannaReal Madrid - Bayern Münich - Joshua Kimmich
Real Madrid - Bayern Münich - Joshua Kimmich - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بایرن مونیخ با شکست پی‌اس‌جی به ششمین قهرمانی اروپایی خود دست یافت.

به گزارش اسپوتنیک،  از ساعت 11:30 به وقت افغانستان تیم‌های فوتبال پاریسن جرمن و بایرن مونیخ در چارچوب فینال لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه دا لوژ لیسبون پرتگال با قضاوت دانی‌یله اورساتوی ایتالیایی به مصاف هم رفتند که این دیدار با برد یک بر صفر گل بایرن مونیخ به کار خود خاتمه داد.

در این دیدار هر دو تیم موقعیت‌های زیادی داشتند که با بی‌دقتی مهاجمان دو تیم از دست رفت، پاریسن جرمن چند موقعیت خوب با امباپه، نیمار و دی ماریا از دست داد از سمت مقابل بایرن هم یک تیرک با لواندوفسکی زد. تنها یک موقعیت بایرن توسط کینگزلی کومان با ضربه سر روی پاس و سانتر زیبای یاشوا کیمیچ در دقیقه 59 تبدیل به گل شد.

نکته‌ی جالب این بازی مصدومیت ژروم بواتنگ و خوان برنات بود که به دلیل مصدومیت جای خود را به نیکولاس زوله و لایوین کورزاوا دادند.

تیم شایسته‌ی هانسی فلیک با این پیروزی و کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2020-2019 به سه گانه تاریخی رسید این تیم برای دومین بار به این افتخار دست یافت. پیش از این بایرن در سال 2013 با یوپ هاینکس موفق به کسب سه گانه شده بود.

پاری‌سن جرمن هم که برای نخستین بار به فینال چمپیونس لیگ راه یافته بود از فتح لیگ قهرمانان باز ماند و سه گانه هم برای این تیم فعلا یک رویا باقی خواهد ماند.

View this post on Instagram

A post shared by UEFA Champions League (@championsleague) on

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала