شمار مبتلایان به کرونا در برازیل از 3.6 میلیون گذشت

© REUTERS / Amanda Perobelliشمار مبتلایان به کرونا در برازیل از 3.6 میلیون گذشت
شمار مبتلایان به کرونا در برازیل از 3.6 میلیون گذشت  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت صحت برازیل اعلام کرد که در یک شبانه‌روز گذشته شمار بیش از 23 هزار و 421 نفر به بیماری همه‌گیر کووید-19 در سراسر کشور مبتلا شده اند.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت صحت برازیل امروز دوشنبه (24 اگست) اعلام کرد که در 24 ساعت گذشته بیش از 23 هزار و 421 نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند. با ثبت این رویداد، شمار کلی مبتلایان به کرونا در برازیل به 3 میلیون 605 هزار و 783 نفر رسیده است.

روسیه تا پایان سال تولید واکسین کرونا را به 2 میلیون دوز به‌صورت ماهانه می‌رساند - اسپوتنیک افغانستان
روسیه تا پایان سال تولید واکسین کرونا را به 2 میلیون دوز به‌صورت ماهانه می‌رساند

این وزارتخانه همچنان می‌گوید که در 24 ساعت گذشته 494 نفر در اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند. شمار جان‌باختگان در کشور به 114 هزار و 744 نفر می‌رسد.

در تاریخ 31 دسمبر سال 2019 ، مقامات چینی به سازمان جهانی صحت از شیوع ذات الریه ناشناخته در شهر ووهان در بخش مرکزی این کشور (ولایت هوبی) اطلاع دادند. کارشناسان دریافتند که عامل ایجاد کننده این بیماری ویروس جدید کرونا است، بعداً این بیماری رسماً کووید-19 نامگذاری شد.

در تاریخ 11 مارچ سال روان، سازمان جهانی صحت اعلام کرد که کووید-19 به یک بیماری همه‌گیر به سطح جهان تبدیل شده است. براساس آخرین داده‌ها این سازمان، بیش از 22.8 میلیون نفر در سراسر جهان به ویروس کرونا مبتلا شده اند و کرونا جان بیش از 795 هزار نفر را گرفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала