واکنش فیروزالدین فیروز به معرفی شدنش به دادستانی

© Photo / Government Media and Information Centerفیروز پس از معرفی شدن به سارنوالی: از نظام مفسد و بی‌ارزش توقع تقدیر نمی‌رود
فیروز پس از معرفی شدن به سارنوالی: از نظام مفسد و بی‌ارزش توقع تقدیر نمی‌رود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزیر پیشین صحت افغانستان پس معرفی شدن او و چهار معین برحال و پیشین این وزارت به لوی سارنوالی، واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، فیروزالدین فیروز، وزیر پیشین صحت عامه در صفحه فیسبوک‌اش خطاب به وحید مجروح معین برحال، شفیق الله شهیم و ماموسی زیور، معینان پیشین وزارت صحت عامه نوشته که آنها قربانی صداقت به او و مردم شده است.

آقای فیروز نوشته است: «تاسف آور است به عوض اینکه تقدیر می‌شدید، توهین و شخصیت کشی را علیه تان ادامه دادند. از نظام مفسد و بی ارزش توقع تقدیر را نباید کرد. انشالله که خدمات تان از دید خداوند متعال و مردم پنهان نمانده و نخواهند ماند».

فیروزالدین فیروز در ادامه نوشته است که این نظام از شش سال بدین سو «سعی مذبوحانه» را علیه او و همکارانش ادامه داد تا لکه‌ای را به دامن آن‌ها وارد کند، اما این بار نیز این تلاش‌ها ناکام می‌شود.

او می‌گوید حکومت برای این‌که در نشست بین‌المللی جینوا دست‌آورهایی در مورد مبارزه علیه فساد داشته باشد، دست به این اقدامات می‌زند.

فیروز افزوده است: «چون خود اداره فعلی غرق در فساد و بی‌کفایتی است، چیزی برای گفتن ندارد، مجبور است چند نفر مظلوم، مخلص و بی‌واسطه را به هر شکلی شده محکوم کند».

او در اخیر به همکاران سابق خود گفته است که اگر در فساد دخیل می‌بودید، مانند «مفسدان اصلی» از شما دفاع می‌شد.

اداره بازرس ریاست جمهوری، فیروزالدین فیروز و چهار معین برحال و پیشین وزارت صحت عامه را به ظن سوء استفاده از صلاحیت‌های وظیفه‌ای و حیف‌ومیل منابع مالی مربوط به ویروس کرونا، به لوی‌سارنوالی معرفی کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала