Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پس از شکست تلخ پی‌اس‌جی، «تیاگو سیلوا» با پاریسی‌ها وداع کرد

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر تیاگو سیلوا
تیاگو سیلوا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کاپیتان پاری‌سن‌جرمن با خاطره ای تلخ و شکست در فینال لیگ قهرمانان اروپا با تیم پاریسی وداع کرد.

به گزارش اسپوتنیک، تیاگو سیلوا، بازیکن برازیلی پی‌اس‌جی در شکست تیمش مقابل بایرن مونیخ حضور داشت و در پایان بازی اعلام کرد که دوران حضورش در این تیم به پایان رسیده است.

تیاگو سیلوا بازیکن تیم ملی برزیل  Russia World Cup Brazil Training - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
چلسی و پیشنهاد به تیاگو سیلوا
در واقع سیلوا یکی از بهترین مدافعان تاریخ پی‌اس‌جی بوده است حالا بدون قهرمانی در اروپا با تیم فرانسوی وداع می کند. کاپیتان برازیلی پاریسی‌ها در این مورد بیشتر گفت:«این آخرین بازی من در پی اس جی بود. خیلی ناراحت هستم چرا که می توانستیم در فینال به قهرمانی برسیم. از همه هواداران پی اس جی به خاطر این که در این سالها از من حمایت کردند، تشکر می کنم. می خواهم سه، چهار سال دیگر بازی کنم و در جام جهانی قطر حضور داشته باشم.»
سیلوا اگرچه دوران بازی خود در پاری‌سن‌جرمن را به پایان رساند اما وعده بازگشت به این تیم را داد و گفت:«من به پاریس برمی‌گردم تا در نقشی دیگر به این تیم خدمت کنم. تا آن زمان  می‌‌خواهم سه یا چهار سال دیگر بازی و تیم ملی کشورم را در جام جهانی 2022 قطر همراهی کنم.»

رسانه های فرانسوی در هفته های اخیر شایعاتی در مورد تمدید قرارداد تیاگو سیلوا مطرح کرده بودند اما به نظر می رسد که این اخبار صحت ندارند. کاپیتان تیم پاریسی بخشی کلیدی از تیم توخل است و تصمیمی که در مورد عدم تمدید قراردادش گرفته شده با نظر لئوناردو بوده است و مربی آلمانی زیاد با آن موافق نبوده است. احتمال بازگشت تیاگو و حضورش در تیم هایی نظیر فیورنتینا و میلان کم نیست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала