Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیام نیمار پس از شکست تلخ: باخت هم بخشی از ورزش است!

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر Neymar (Brazil) triumphs after the victory in the World Cup 1/8 finals match between Brazil and Mexico.
Neymar (Brazil) triumphs after the victory in the World Cup 1/8 finals match between Brazil and Mexico. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره برازیلی پاری‌سن‌جرممن پس از شکست تیمش مقابل بایرن مونیخ در فینال لیگ قهرمانان اروپا از این ناکامی به عنوان جزیی از ورزش یاد کرد و به حریف هم تبریک گفت.

به گزارش اسپوتنیک، پاریس شب گذشته شانس‌های خوبی مقابل دروازه نویر داشت تا به گل برسد اما بی دقتی و ضربات آرام در نهایت به شکست آنها در اولین فینال اروپایی‌شان منجر شد تا بایرن ششمین قهرمانی را جشن بگیرد.

FILE PHOTO: Soccer Football - French Cup - Round of 32 - Paris St Germain v RC Strasbourg - Parc des Princes, Paris, France - January 23, 2019 Paris St Germain's Neymar  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رویایی که از دست رفت، اشک‌های نیمار بعد از باخت مقابل بایرن + عکس

نیمار بعد از شکست پاری‌سن‌ژرمن در فینال لیگ قهرمانان در صفحه توییتر خود نوشت:«شکست جزیی از ورزش است، ما تمام تلاش خود را کردیم و تا آخر جنگیدیم. از حمایت و محبت تمامی شما تشکر می‌کنم و تبریک به بایرن.»

نیمار که در سال 2017 در انتقالی 222 میلیون یورویی از بارسلونا جدا و به پاری‌سن‌‌جرمن پیوست، پیش از این بازی گفته بود که برای تاریخ‌سازی و کمک به پی‌اس‌جی برای کسب اولین قهرمانی‌اش در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا به این تیم آمده است. او اما پس از این شکست نتوانست بر احساساتش غلبه کند و چشمانش غرق در اشک شد.

نیمار 28 ساله این فصل در 27 بازی از رقابت‌های مختلف برای پاری‌سن‌ژرمن به میدان رفت و ضمن به ثمر رساندن 19 گل، 12 پاس‌گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخت.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала