Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان: توانایی‌های مسی کمک زیادی به بارسلونا می‌کند/ دی‌یونگ آینده تیم است

© AP Photo / Petr David JosekНидерландский футболист и футбольный тренер Рональд Куман
Нидерландский футболист и футбольный тренер Рональд Куман - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی جدید بارسلونا به تمجید از کاپیتان این باشگاه پرداخت و مدعی شد که با او به دنبال شکوه از دست رفته این باشگاه است.

به گزارش اسپوتنیک، پس از شکست تحقیرآمیز بارسلونا در برابر بایرن مونیخ، به جایگاه و شکوه این باشگاه در اروپا و جهان لطمه وارد شده است و سرمربی جدید این باشگاه تلاش دارد تا شکوه و جلال این باشگاه را باز گرداند.

رونالد کومان برای این کار نیاز دارد تا لیونل مسی را متقاعد به ماندن کند زیرا کاپیتان بارسلونا ساز جدایی کوک کرده است.

سرمربی جدید بارسلونا در گفت‌و گو با ویب سایت رسمی باشگاه به تمجید از مسی پرداخت و ویژگی‌ها و توانایی‌های این بازیکن را در پیشرفت بارسلونا حیاتی خواند.

کومان گفت:" خوشحالم که بازیکنی مثل مسی در تیم داریم. ویژگی‌های او به تیم کمک می‌کند تا تیم پیشرفت کند. من 6 سال در بارسلونا حضور داشته‌ام اما مسی سال‌هاست که در این‌جا است و گول‌های بیشماری برای باشگاه به ثمر رسانده است".
سرمربی بارسلونا در ادامه به تمجید از دی‌یونگ پرداخت و چنین گفت:" او بازیکن خیلی جوانی است. او تاکنون عملکرد بسیار خوبی داشته است. ورود چنین بازیکن جوانی به بارسلونا کار ساده ای نیست. او آینده باشگاه است".

کومان در ادامه افزود:" من یک مربی هستم که دوست دارم تیم هایم نظم و انضباط خوبی داشته باشند. هالندی‌ها دوست دارند تا فوتبال تهاجمی به نمایش بگذارند و پس من هم دوست دارم تا فوتبال حملۀ به نمایش بگذارم".

کومان در ادامه به تمجید از کرایوف پرداخت و او را شخصیت تأثیرگذار بر زندگی خود عنوان کرد.

سرمربی بارسلونا گفت:" كرایوف یكی از مربیانی بود كه مرا که در دوران بازی برای بارسلونا و به عنوان مربی در دیگر تیم‌های چیزهای زیاد آموزش داده. من فقط یاد نگرفتم که یک بازیکن بهتر باشم بلکه یک مربی بهتر نیز باید باشم. من از او فوتبال هجومی بازی کردن را یاد گرفتم و برنده نیز شدیم. این همیشه فلسفی است که ما در بارسلونا دنبال کردیم. ما باید فوتبال خوبی بازی کنیم که هواداران از آن لذت ببرند. اما ما باید پیروز نیز شویم، البته؛ این مهم‌ترین چیز است".

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала