Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اشتباه عجیب؛ نیمار به‌ جای بایرن مونیخ به «لورکورزن» پیام تبریک داد! + عکس

© AFP 2023 / MARTIN BUREAUنیمار بازیکن باشگاه پی اس جی
نیمار بازیکن باشگاه پی اس جی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره برازیلی پاری‌سن‌جرمن به اشتباه به بایرلورکوزن تبریک قهرمانی را داده است.

به گزارش اسپوتنیک، نیمار ساعاتی بعد از قهرمانی بایرن مونیخ، در فضای مجازی به رسم ورزشی کوشید به تیم بایرن مونیخ پیام تبریک دهد. اما در همین حال مرتکب اشتباه شد. زیرا تیم بایرلورکوزن آلمان را به جای بایرن مونیخ اشتباه گرفت و به تیم صنعتی بوندس لیگا پیام تبریک داد!

Neymar (Brazil) triumphs after the victory in the World Cup 1/8 finals match between Brazil and Mexico. - اسپوتنیک افغانستان
پیام نیمار پس از شکست تلخ: باخت هم بخشی از ورزش است!

ستاره پی‌اس‌جی خطاب به لورکوزنی ها گفت: باخت جزیی از ورزش است. ما می کوشیم و تا پایان می جنگیم. بابت حمایت تک تک شما تشکر می کنم و صمیمانه به بایر تبریک می گویم.» نیمار در پایان بازی شب گذشته با بایرن مونیخ در فینال لیگ قهرمانان دقایق زیادی به خاطر شکست یک بر صفر گریست.

ستاره برازیلی که اکنون 3 سال است عنوان گران ترین بازیکن جهان را در اختیار دارد، شب گذشته بعد از آنکه نتوانست همراه با پاری سن ژرمن در فینال لیگ قهرمانان اروپا کاری خاص انجام دهد و باخت یک بر صفر تیمش را دید، کوشید به تیم آلمانی پیام تبریک دهد.

نیمار که سال 2017 در ازای 222 میلیون یورو از بارسلونا به تیم پاریسی آمد و گران ترین بازیکن دنیا شد، بعد از دریافت مدال نایب قهرمانی بازی ها، همچنان متاثر بود.

 

 

 

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала