Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توخل: از حضور «لیونل مسی» در پی‌اس‌جی بسیار استقبال می‌کنیم

© REUTERS / Albert GeaФутболист Лионель Месси во время футбольного матча между ФК Барселона и Леганес в Барселон
Футболист Лионель Месси во время футбольного матча между ФК Барселона и Леганес в Барселон - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی باشگاه پاری‌سن‌جرمن مدعی شد که در صورت تصمیم لیونل مسی برای جدایی از بارسلونا، قهرمان فرانسه از حضور این بازیکن در ترکیبش استقبال می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، پاری‌سن‌جرمن از معدود باشگاه‌های جهان است که توان پرداخت هزینه خرید فوق ستاره آرجنتینی بارسلونا را دارد و توماس توخل نیز از حضور این بازیکن 33 ساله در ترکیب تیمش استقبال می‌کند.

Los jugadores Lionel Messi (Barcelona) y Diego Demme (Napoli) durante el primer partido (1-1) - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بند آزادسازی مسی چقدر است؟

سرمربی آلمانی پی‌اس‌جی در این خصوص به توضیحات پرداخت و گفت:«از حضور مسی بسیار استقبال می‌کنیم. این فصل بازیکنان بسیاری را از دست دادیم و حالا تیاگو سیلوا و اریک ماکسیم چوپو موتینگ هم از جمع ما جدا می‌شوند. حالا باید در پنجره نقل و انتقالات تیم را تقویت کنیم. این فصل بسیار پر فشار خواهد بود و ما باید تیم را بسیار قوی‌ترکنیم.»

او در ادامه بیان داشت:«تصمیم گرفتیم در این برهه صحبتی درباره نقل و انتقالات نکنیم. در چند روز آینده کنار هم خواهیم بود. باید کارهای زیادی برای حفظ سطح باشگاه انجام دهیم. کدام مربی به مسی نه می‌گوید؟ فکر می‌کنم مسی فوتبالش را در بارسلونا به پایان خواهد برد. او آقای بارسلوناست.»

بارسلونا این فصل جامی به دست نیاورد و در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان نیز با نتیجه 8 - 2 برابر بایرن مونیخ شکست خورد تا مسی بار دیگر به جدایی از این تیم لینک شود. توخل نیز نتوانست در دیدار فینال که شب گذشته در لیسبون برگزار شد از سد بایرن عبور کرده و قهرمان اروپا شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала