Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زمان برگزاری بازی سوپرجام اروپا مشخص شد

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر سوپر جام اروپا
سوپر جام اروپا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زمان و تاریخ دیدار بایرن و سویا در چارچوب سوپرجام اروپا مشخص شد.

به گزارش اسپوتنیک، طبق اعلام رسمی یوفا دیدار سوپرجام اروپا در سال 2020 بین دو تیم بایرن مونیخ و سویا قهرمان‌های لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا در تاریخ 24 سپتامبر برگزار می‌شود.

Liverpool's players celebrate with the trophy after winning the Champions League final soccer match between Tottenham Hotspur and Liverpool at the Wanda Metropolitano Stadium in Madrid, Sunday, June 2, 2019. Liverpool won 2-0. - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بازی سوپر جام اروپا را یک داور زن قضاوت می‌کند + عکس

سویا می‌توانند در صورت برتری در سوپرجام، برای دومین بار قهرمان این رقابت‌ها شود. آن‌ها اولین سوپرجام اروپای خود را در سال 2006 با پیروزی برابر بارسلونا بدست آورده‌اند. در 19 آگست ماه روان، یوفا ویدیو کنفرانسی با حضور 55 عضو خود برگزار کرد که در آن پیشنهاد شد دیدار سوپرجام با حضور تماشاگران برگزار شود اما در این جلسه تصمیم نهایی گرفته نشد و باید دید در ادامه چه خواهد شد.

سویا و بایرن مونیخ که توانسته‌اند در فینال‌های اروپایی خود به ترتیب اینتر میلان ایتالیا و پاری‌سن‌جرمن فرانسه را شکست دهند تنها یک بار با هم رو در رو شده‌اند که آن دیدار در چهارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان فصل 2017 – 2018 برگزار شد. در آن دوره، بایرن مونیخ توانست در مجموع 2 - 1 رقیب را شکست دهد و به مرحله بعد صعود کند.

سویا با غلبه بر اینتر قهرمان لیگ اروپا و همینطور بایرن مونیخ با غلبه بر پاری‌سن‌جرمن به عنوان قهرمانی لیگ قهخرمانان اروپا لقب گرفته بودند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала