Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی در نیوکمپ تنهاتر می‌شود

© AP Photo / Manu Fernandez/PoolЛионель Месси наблюдает за четвертьфинальным матчем Лиги чемпионов между ФК Барселона и Бавария Мюнхен на стадионе Луз (14 августа 2020). Лиссабон
Лионель Месси наблюдает за четвертьфинальным матчем Лиги чемпионов между ФК Барселона и Бавария Мюнхен на стадионе Луз (14 августа 2020). Лиссабон - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در صورت جدایی لوئیز سوارز از بارسلونا، لیونل مسی بیتشر تنها خواهد شد زیرا رفیق صمیمی او از این باشگاه جدا خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا زمانی بیشترین بازیکنان را از لاماسیا در ترکیب داشت و این بازیکنان دوستان نزدیک مسی بودند که با هم آموزش دیده و بزرگ شده بودند.

برخی بازیکنان هم پس از پیوستن به بارسلونا دوستان صمیمی مسی شدند که می‌توان به نیمار، سوارز و آرتور ویدال اشاره کرد.

این بازیکنان اما یکی یکی از بارسلونا جدا شدند. وکتور والدز، پینتو، دنی آلوز، ژاوی هرناندز، آندرس اینیستا، پدرو، فابرگاس، نیمار همه از دوستان مسی بودند که دیگر در بارسلونا حضور ندارد.

مسی حالا تنهاتر از قبل خواهد شد زیرا سرمربی جدید بارسلونا، نمی‌خواهد سوارز و ویدال در فصل جدید برای این تیم توپ بزنند و این می‌تواند خبر بدی برای این بازیکن باشد.

براساس گزارش موندو، پیکه و بوسکتس دو بازیکن از نسل طلایی بارسلونا، هنوز در این تیم حضور دارند که مسی را بیشتر درک می‌کنند و از جوانی با او در تیم حضور داشته اند. کاپیتان بارسا اما در دو سه فصل آخر با این دو بازیکن زیاد صمیمی نبوده و روابط عادی با آن‌ها دارد.

گفته می‌شود که جدایی بازیکنان نزدیک به مسی از بارسلونا، قدرت و تأثیرگذاری این بازیکن را کاهش خواهد داد و مدیران این باشگاه از این موضوع سود خواهند برد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала