Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کووید 19، مانع بازگشت زودهنگامِ بازیکنان رئال به تمرینات

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر رئال مادرید
رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ویروس کرونا همچنان برنامه های فصل جدید را مختل می کند زیرا بازیکنان رئال مادرید قادر به بازگشت زود هنگام به تمرینات در کمپ تمرینی والدیباس نیستند.

به گزارش اسپوتنیک، ویروس کرونا از زمان شیوع در سراسر جهان، ضررهای زیادی به فوتبال وارد کرده است و به نظر می‌رسد که همچنان ادامه خواهد داشت.

بازیکنان رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
بنفیکا به دنبال مدافع با تجربه رئال مادرید

در اروپا معمولاً بازیکنانی که می‌خواهند در فصل جدید جایگاه ثابتی در ترکیب تیم شان برای خود جستجو کنند و یا از مصدومیت طولانی برگشته اند، زودتر از آغاز تمرینات اصلی به تمرینات آغاز می‌کنند تا آماده باشند و به هدف خود نزدیک شوند.

بازیکنان رئال اما نمی‌توانند تمرینات شان را زودتر از سرگیرند زیرا کمپ تمرینی والدیباس به دلیل تهدیدات بلند ویروس کرونا، تا زمان آغاز تمرینات اصلی بر روی تمامی بازیکنان بسته خواهد بود.

براساس پروتکلی که باشگاه رئال مادرید برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در تاسیسات خود امضأ کرده است، این باشگاه مجبور است تا کمپ تمرینی والدیباس را به تاریخ 28 اگست به روی بازیکنان باز کند و قبل از آن بازیکنان اجازه ورود به این مکان را ندارند.

با این حال بازیکنانی که دوست دارند تمرینات شان را زودتر آغاز کنند، مجبور اند تا در خانه و یا سالون‌های بدن سازی به تمرین بپردازند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала