Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تشکیل زوج نیمار- سوارز در دستور کار پاریسی‌ها

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر سوارز و نیمار Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч "Ювентус" - "Барселона"
سوارز و نیمار Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч Ювентус - Барселона - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بر اساس گزارش رسانه‌های اسپانیایی پاری‌سن‌جرمن قصد دارد لوییس سوارز را به پاریس منتقل کند تا او یک بار دیگر در کنار هم‌تیمی سابقش در بارسا، نیمار، به میدان برود.

به گزارش اسپوتنیک، لوییس سوارز در این تابستانی پیشنهاداتی از آژاکس آمستردام داشت اما به نظر می‌رسد که این مهاجم اروگوئه‌ای تمایلی به پیوستن به آژاکس نداشته و نمی‌خواهد به فوتبال هالند بازگردد.

Футболист Артуро Видаль во время матча между ФК Барселона и Леганес в Барселоне - اسپوتنیک افغانستان
پس از سوارز نوبت به ویدال رسید؛ شلیایی جایی در برنامه‌های کومان ندارد

بر اساس گزارش نشریه «اسپورت» کاتالونیا، پاری‌سن‌جرمن قصد دارد تا لوییس سوارز را به خدمت بگیرد تا او دوباره با نیمار هم‌بازی شود. بدین ترتیب پاری‌سن‌جرمن می‌تواند با مثلث نیمار، سوارز و امباپه خط حمله‌ی مخوفی را تشکیل دهد. پاریسی‌ها می‌دانند که اگر بارسا اجازه خروج سوارز را صادر کند می‌توانند بدون کوچک‌ترین هزینه‌ای یک شماره 9 استثنایی را به خدمت بگیرند. به همین خاطر است که پی‌اس‌جی این روزها همه توجه خود را به ماجرای سوارز و بارسا معطوف کرده.

البته روزنامه کاتالان می‌گوید پاری‌سن‌جرمن هنوز هیچ پیشنهاد رسمی ای به بارسا ارائه نداده و فعلاً در حال رصد وضعیت بوده و منتظر است تا ببیند آیا نهایتاً بارسلونا ستاره اروگوئه ای را به صورت رسمی در معرض جدایی قرار خواهد داد یا نه. یکی از علتهای اصلی این است که باشگاه پاریسی باید مراقب عدم تخطی از قوانین بازی جوانمردانه مالی یوفا باشد و در نتیجه آزاد شدن سوارز توسط بارسا برایش اهمیت زیادی دارد.

نیمار و لوئیس سوارز در بارسلونا به مدت سه فصل کنار هم بازی کردند و عملکرد خوبی در مثلث MSN با حضور لئو مسی داشتند و باید دید که آیا پاریسی‌ها دوباره این دو را در کنار یکدیگر قرار خواهند داد؟ رونالد کومان در تماسی تلفنی به لوییس سوارز اطلاع داده که جایی در برنامه‌های آینده‌اش ندارد و بزودی باید بارسلونا را ترک کند. بدین ترتیب سوارز اولین خروجی بارسلونای رونالد کومان خواهد بود.

 

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала