Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جادوگر فوتبال جهان پس از 5ماه از حبس خانگی آزاد شد

© Саид Царнаев /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدینیو Футбол. РФПЛ. Матч "Ахмат" - "Амкар"
رونالدینیو Футбол. РФПЛ. Матч Ахмат - Амкар - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اسطوره برازیلی و بازیکن پیشین بارسلونا پس از 5ماه حبس سرانجام از زندان آزاد شد.

به گزارش اسپوتنیک، روز گذشته دادستان پاراگوئه اعلام کرد که رونالدینیو آزاد است تا به کشورش برگردد چرا که دوران محکومیتش به پایان رسیده است.

Former FC Barcelona player Ronaldinho, laughs as he enters the stadium during a friendly soccer match between the FC Barcelona and Real Madrid Legends, at the Camille Chamoun Sports City in Beirut, Lebanon, Friday,  - اسپوتنیک افغانستان
رونالدینیو به بارسلون برمی‌گردد و همسایۀ «لیونل مسی» می‌شود!

ستاره سابق میلان و بارسلونا به عنوان جریمه باید مبلغ 90 هزار دالر به یک مرکز پزشکی در شهر آسانسیون بپردازد. برادرش روبرتو ده آسیس موریرا نیز که به جرم مشابهی متهم شده بود بای 110 هزار دالر به عنوان جریمه بپردازد. رونالدینیو و برادرش باید در یک سال آینده هر چهار ماه یک بار خودشان را به دادگستری برزیل معرفی کنند و باید یک اقامتگاه ثابت را در شهر ریودوژانیرو معرفی کنند.

آنها نباید شماره تلفن خود را عوض کنند و در صورتی که بخواهند شماره را تغییر بدهند باید در ابتدا از دادگاه اجازه بگیرند. رونالدینیو فقط در صورتی حق خواهد داشت که به کشوری دیگر سفر کند که به از دادگستری برازیل اجازه بگیرد. این بازیکن سابق و برادرش به علت ورود به پاراگوئه با پاسپورت جعلی دستگیر شده بودند که در ابتدا به زندان رفتند اما بعد از آن به خاطر کرونا به حبس خانگی در هتل محکوم شدند و حق خارج شدن از هتل را نداشتند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала