Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی در سیتی؛ آمادگی سیتیزن‌ها برای ارائه پیشنهاد به فوق ستاره بارسلونا

© AP Photo / Manu Fernandez/PoolЛионель Месси наблюдает за четвертьфинальным матчем Лиги чемпионов между ФК Барселона и Бавария Мюнхен на стадионе Луз (14 августа 2020). Лиссабон
Лионель Месси наблюдает за четвертьфинальным матчем Лиги чемпионов между ФК Барселона и Бавария Мюнхен на стадионе Луз (14 августа 2020). Лиссабон - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منچسترسیتی در حال بررسی راه‌های جذب لیونل مسی از بارسونا است و هر روز به خرید این فوق ستاره نزدیک‌تر می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک، گمانه‌زنی های زیادی پیرامون جدایی لیونل مسی از بارسلونا در این تابستان مطرح است. تنها یک سال تا پایان قرارداد فوق‌ستاره‌ی آرجنتینی با بارسا مانده و هنوز خبری از تمدید قرارداد نشده است و همین موضوع احتمال جدایی او را افزایش می‌دهد. یکی از مقاصد احتمالی او منچسترسیتی است.

Лионель Месси в отеле (14 августа 2020). Лиссабон - اسپوتنیک افغانستان
اینترمیلان برای خرید مسی آماده می‌شود + عکس

چند روز پیش جوزپ ماریا بارتومئو، رییس باشگاه بارسلونا، در تلویزیون رسمی بارسا گفته بود که مسی خودش می‌خواهد که در بارسلونا بازنشسته شود و در صورت تمایلش به جدایی، بارسا تلاشش را برای حفظ او خواهد کرد. البته این حرف ها به اعتقاد مارکا و اسپورت کاتالونیا صرفا جنبه‌ی رسانه‌ای داشت.

در حال حاضر گفته می‌شود که منچسترسیتی خود را برای ارائه‌ی پیشنهاد به فوق ستاره‌ی آرحنتینی آماده می‌کند. پپ گواردیولا، سرمربی سیتیزن‌ها، رابطه‌ی خوبی با مسی دارد و لئو هم بدش نمی‌آید که دوران خوشی را که با گواردیولا داشت دوباره تکرار کند. به گفته‌ی ESPN باشگاه منچسترسیتی در حال حاضر در حال بررسی قوانین مالی برای این انتقال است.

سیتیزن‌ها در حال بررسی شرایط هستند تا ببینند که از نظر قوانین فیر پلی مالی این انتقال به چه شکل برای آن‌ها میسر می‌شود تا بتوانند پیشنهاد خود را به بارسلونا برای خرید لیونل مسی ارائه دهند. رقم آزاد سازی مسی 700 میلیون یوروست و گفته می‌شود که باشگاه بارسلونا فقط در صورت دریافت چنین رقمی اجازه‌ی جدایی لئو مسی را صادر می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала