Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وقتی مدافع شیاطین سرخ با سرعت بالایش دزد دوچرخه‌سوار را دستگیر کرد!

© Sputnik / Нина Зотина /  مراجعه به بانک تصاویر لیندلوف
لیندلوف - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ویکتور لیندلوف،‌ مدافع سویدنی منچستر یونایتد، دزدی را که بکس یک پیرزن را قاپیده بود گرفت و او را تحویل پولیس داد.

به گزارش اسپوتنیک، مدافع منچستریونایتد برای کمک به یک پیرزن 90 ساله دست به کار شد و سارق حدود 30 ساله ای که کیف این پیرزن را از واکری که کیف به آن متصل بود، ربود.این بازیکن سوئدی که این روزها به زادگاهش یعنی شهر واتراس رفته است، در ساعت 10:30 صبح به همراه همسرش ماجا در حال قدم زدن بود که با صحنه مذکور مواجه شد.

منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان
انجام 200مین بازی لینگارد و صدمین بازی لیندلوف برای شیاطین‌سرخ

مدافع 187 سانتی‌متری درنگ نمی‌کند و به‌دنبال طرف می‌دود و بالاخره یقهٔ او را می‌گیرد و صبر می‌کند تا پولیس برسد و او را تحویل مأموران می‌دهد. این روزنامهٔ محلی می‌نویسد زن سالمند که از بازیافتن کیفش خوشحال بوده، می‌خواسته این جوان خیرخواه را غذای چاشت دعوت کند.

پولیس منطقه از ویکتور به خاطر اقدام سریع خود تشکر کرد و گفت که اقدام وی برای دستگیری سارق بدون اعمال خشونت بسیار درخشان بوده است. البته یکی از اعضای منچستریونایتد می گوید که ویکتور کاری را کرده که هر فرد دیگری در موقعیتی مشابه او بود، انجام می داد.  ماموران پولیس پنج دقیقه بعد از اتفاق خودشان را به محل رساندند و لیندلوف را مشاهده کردند که مجرم را دستگیر کرده بود.

این فرد البته به زندان منتقل نشد اما اتهاماتی نظیر "سرقت با خشونت" یا " تخلفات مربوط به مواد مخدر" را در پرونده خود داشت.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала