Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی «پی‌اس‌جی» به دروازه‌های خروج نزدیک‌ شد

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر توخل
توخل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پاری‌سن‌جرمن با هدایت توماس توخل برای اولین‌بار به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید اما ممکن است فصل جدید را با این مربی آلمانی آغاز نکند.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه «آ.اس» اسپانیا امروز مدعی شد، باشگاه پاری‌سن‌جرمن پس از شکست این تیم در فینال لیگ قهرمانان اروپا، قصد دارد توماس توخل را از هدایت پاریسی‌ها برکنار کند.

Футболист Лионель Месси во время футбольного матча между ФК Барселона и Леганес в Барселон - اسپوتنیک افغانستان
توخل: از حضور «لیونل مسی» در پی‌اس‌جی بسیار استقبال می‌کنیم

توخل که رأی اعتماد تمامی اعضای هیئت مدیره باشگاه را ندارد، در فینال لیگ قهرمانان در حالی که تیمش در نیمه دوم به زدن گل تساوی نیاز داشت، به جای اینکه مائورو ایکاردی، خرید 60 میلیون یورویی‌اش را به زمین بفرستد، چوپو موتینگ را به عنوان سومین تعویضی‌اش روانه میدان کرد تا همه را از تصمیم عجیبش غافلگیر شوند.

به نظر می‌رسد همین عدم توانایی لازم در تصمیم‌گیری‌‌ در لحظات حساس و سرنوشت‌ساز، این سرمربی آلمانی را به درهای خروجی پاری‌سن‌‌جرمن نزدیک کرده است. پی‌اس‌جی فصل 20-2019 با توخل فاتح سوپرجام فرانسه، لوشامپیونه، جام حذفی فرانسه و جام اتحادیه فرانسه شد، اما قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به بایرن مونیخ واگذار کرد.

توخل 46 ساله در حالی شایعه اخراجش از این تیم  مطرح شده که یکسال دیگر از قرارداد فعلی‌اش با پاری‌سن‌ژرمن باقی مانده است. سرمربیانی همچون ماسیمیلیانو آلگری و مائوریسیو پوچتینو گزینه‌های سرمربیگری پاریسی‌ها هستند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала