واکنش کرملین به اتهام"دست داشتن" در مسمومیت سیاستمدار منتقد روس

© Sputnik / Alexey Maishev /  مراجعه به بانک تصاویر واکنش کرملین به اتهام "دست داشتن" در مسمومیت ناوالنی
واکنش کرملین به اتهام دست داشتن در مسمومیت ناوالنی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سخنگوی کرملین اتهامات در خصوص دست داشتن در قضیه "مسمومیت" الکسی ناوالنی را سروصدای بی اساس و میان تهی خواند.

به گزارش اسپوتنیک، کرملین اتهامات مربوط به دخالت در "مسمومیت" ناوالنی را سر و صدایی میان تهی و خارج از حقیقت دانست و اظهار داشت که این سروصدا ها و اتهامات نادرست را نباید جدی گرفت.

الکسی ناوالنی که از روز پنج شنبه گذشته به کما رفته است ابتدا در بیمارستان در شهر اومسک سیبری بستری شد و روز شنبه به بیمارستانی در برلین پایتخت آلمان منتقل شد.

بیمارستانی که الکسی ناوالنی در برلین در آن بستری شده است نیز روز دوشنبه اعلام کرد که «آثار مسمویت» در نزد وی تشخیص شده است.

آلمان: ناوالنی مسموم شده است - اسپوتنیک افغانستان
پزشکان آلمان: ناوالنی مسموم شده است

نزدیکان الکسی ناوالنی معتقدند که او عمدا از سوی کاخ کرملین و شخص "رئیس جمهور" مورد حمله قرار گرفته و مسموم شده است.

در طی گفتگو با روزنامه نگاران از دیمیتری پسکوف دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه  خواسته شد تا در خصوص اظهارات هواداران ناوالنی مبنی بر دست داشتن کرملین و شخص رئیس جمهور پوتین دراین قضیه تبصره کند.

سخنگوی رئیس جمهور روسیه گفت: «ما نمی توانیم اتهاماتی را که شما ابراز کردید جدی بگیریم. اینها اتهاماتی هستند که به هیچ وجه نمی توانند صحت داشته باشند، بنابراین ، ما قصد نداریم اتهاماتی را که موجب سروصدا های بی اساس شده اند جدی بگیریم».

این در حالی است که انتقال ناوالنی از اومسک به برلین به پیشنهاد اعضای نزدیک خانواده او انجام گرفت. الکسی ناوالنی، 44 ساله هفته گذشته از مسکو به شهر تومسک در سیبری سفر کرده بود. حال او در هواپیما به طور ناگهانی رو به وخامت گذاشت و در نهایت وی به کما رفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала