Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعای ای‌اس‌پی‌ان: پیشنهاد سه ساله سیتی به مسی

© AP Photo / Manu Fernandez/PoolЛионель Месси наблюдает за четвертьфинальным матчем Лиги чемпионов между ФК Барселона и Бавария Мюнхен на стадионе Луз (14 августа 2020). Лиссабон
Лионель Месси наблюдает за четвертьфинальным матчем Лиги чемпионов между ФК Барселона и Бавария Мюнхен на стадионе Луз (14 августа 2020). Лиссабон - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک منبع معتبر خبر از جزییات پیشنهاد باشگاه لیگ برتری منچسترسیتی به ستاره بارسلونا داده است.

به گزارش اسپوتنیک، ESPN در ادامه اخباری که از مسی منتشر می‌کند از پروژه و ایده منچسترسیتی برای خرید ستاره بارسا پرده برداشت.

این رسانه مدعی شد که منچسترسیتی می‌خواهد پیشنهاد طولانی مدت به مسی بدهد. به این صورت که مسی 3 سال در من‌سیتی و لیگ برتر انگلیس بازی کند و پس از آن زمانی که سنش به 37 سالگی رسید راهی نیویورک سیتی و لیگ آمریکا شود، بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی از منچسترسیتی به عنوان گزینه اصلی مقصد بعدی مسی صحبت می‌کنند.

​از تماس تلفنی پپ با مسی گرفته تا اینکه خود لئو به نیمار اظهار داشته که به منچسترسیتی بیاید. همه این اخبار به رفتن مسی به منچسترسیتی اشاره دارند.

همچنین منچسترسیتی می‌خواهد به مسی پیشنهاد سفیر شدن در گروه فوتبالی سیتی را پیشنهاد دهد. این گروه فوتبالی متعلق به چند باشگاه از جای جای دنیا به مانند نیویورک سیتی و منچسترسیتی است.

از طرف دیگر مسی امیدوار است تا بتواند از فسخ یک طرفه که در قراردادش در سال 2017 گنجانده شده است استفاده کرده و به صورت رایگان راهی منچسترسیتی شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала