Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

افشاگری دیدار مسی با سران باشگاه "اولدبویز نیویل"

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر مسی Russia World Cup Argentina - Iceland
مسی Russia World Cup Argentina - Iceland - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیونل مسی در ماه مارچ همراه پدر و برادرش در شهر بارسلون با سران باشگاه آرجانتینی اولد بویز نیویل دیدار کرد.

به گزارش اسپوتنیک، تصمیم لئو مسی برای ترک باشگاه بارسلونا که توسط "فکس" به بارسا ابلاغ شده می تواند جلسه‌ای را که در مارچ گذشته انجام شده را نتیجه بدهد.

در آن جلسه که در هوتل صوفیا (شهر بارسلون) برگزار شد، مسی، پدرش خورخه و یکی از برادرانش بنام رودریگو حضور داشتند. به نمایندگی از باشگاه آرجانیتینی کریستین دی آمیکو معاون رییس "اولد بویز نیویل" و سباستین پارِتا مدیر ورزشی باشگاه روزاریو به بارسلون سفر کرده بودند

د آمیکو پس از بازگشت به روزاریو و در فرودگاه در مسیر بازگشت در اظهارات خود به مطبوعات آرجانتین سفرش به بارسلونا را "بستن یک توافق مهم برای فوتبال آرژانتین" عنوان کرد.

توافق مهمی که دی آمیکو به آن اشاره کرده تأیید نشده که آیا آینده لئو مسی بوده یا خیر اما اکنون که اعجوبه آرجانتینی تصمیم به ادامه حضور در بارسلونا ندارد، گفتگوهایی که در آن سفر رهبران روزاریو انجام شد، می‌تواند مقصد احتمالی مسی را تشکیل بدهد.

 

بزرگان اروپا پیش رو هستند

اما رسانه موندو دیپورتیوو مدعی شده، تیم هایی مانند منچسترسیتی، پی‌اس‌جی یا اینتر میلان برای پروژه‌های ورزشی و آرزوهای شان از اولدبویز نیویل جلوتر هستند و نامه مسی بسیار عاشقانه خواهد بود. فقط شرط بندی کشور بزرگ می‌تواند او را به تیم بزرگی در اروپا سوق دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала