Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اولین واکنش رسمی بارسا در مورد جدایی مسی: "هیچ مشکلی برای خروج لئو در سطح قرارداد نداریم"

عضو شوید
رامون پلانس دبیر فنی بارسلونا در پرونده مسی از بارسلونا حمایت می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ رامون پلانس دبیر فنی بارسلونا کسی بود که برای اولین بار از سوی این باشگاه در مورد پرونده قضیه لئو مسی صحبت کرد. در غیاب رئیس جوزپ ماریا بارتومئو در این سخنرانی او کسی بود که واکنش نشان داد. وی اصرار داشت که بارسلونا می‌خواهد که مسی سال‌ها در این باشگاه بماند و پروژه جدید را هدایت کند. "حقیقت این است که این خبر مهم بود اما ما فکر می‌کردیم و همیشه آن را گفته‌ایم، رئیس و من در مورد لئو مسی برای آینده بارسلونا که در حال ساخت است فکر می‌کنیم. یک چرخه برنده دیگر را در کنار بهترین بازیکن جهان و همه ما باید از آنچه اتفاق افتاد نتیجه بگیریم و ایده این است که تیمی را در اطراف بهترین بازیکن جهان ایجاد کنیم."

در صورت خروج بندی وجود دارد، پلانس در این اره گفت: "ما هیچ مشکلی برای خروج لئو در سطح قرارداد نداریم. ما می‌خواهیم او بماند. ما باید احترام زیادی برای او قائل شویم. او بهترین در جهان است، در تاریخ. آینده مثبت است، ما باید خوش بینانه صحبت کنیم. ما باید همه چیز را بسازیم. ما بارسلونا را می‌خواهیم. ایده ما این است. بارسلونا چیزهای زیادی را داده است. این پیوند که خیلی عمیق است. مردم پیوند بازیکنان بزرگی را با بارسلونا می‌بینند. و این باعث خوشحالی بسیاری شده است و ما باید برای ادامه آن تلاش کنیم."

مدیرورزشی بارسا تأیید کرد که آنها در حال مذاکره در داخل هستند.

او افزود: "ما در حال ساختن یک بارسلونای جدید هستیم. همه ترکیب‌ها برای ایجاد یک تیم برنده است، با جوانان، ما آن را احیا می‌کنیم، همراه با بازیکنان بزرگی و با احترام به کسانی که خیلی هدیه داده‌اند. ما نمی‌توانیم این اختلاف را بین لئو و او ایجاد کنیم. هیچکدام از ما شایسته آن نیستیم. ما می‌خواهیم کار کنیم تا بارسلونا را برنده کنیم."

پلانس خاطرنشان كرد: "هیچ اختلافی در هیئت مدیره درباره آینده مسی وجود ندارد. همه می‌خواهند از بودن لئو لذت ببرند."

دبیر فنی اضافه کرد: "هیچ کس به ما نگفت که لئو هفته آینده برای تمرین نمی آید. هر آنچه گفته می‌شود باید بین طرفین باشد. ما به مسی احترام می‌گذاریم و قصد نداریم دوباره مذاکرات را دوباره انجام دهیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала