Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تلاش ناکام پی‌اس‌جی برای جذب مسی

© REUTERS / Ricardo MoraesNesta foto, Lionel Messi caminha pelo campo do Estádio Nacional de Santiago de Chile após o time nacional da Argentina ter perdido aos anfitriões, em 26 de junho de 2016
Nesta foto, Lionel Messi caminha pelo campo do Estádio Nacional de Santiago de Chile após o time nacional da Argentina ter perdido aos anfitriões, em 26 de junho de 2016 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در صورت جدایی لیونل مسی از بارسا، ورود وی به پی‌اس‌جی در این تابستان غیرممکن است.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی تصمیم گرفته است که بارسا را ​​ترک کند و همه در حال تعجب هستند که فوق ستاره آرجانتینی کجا کار خود را ادامه خواهد داد.

این یک انفجار بزرگ بود که کاتالونیا و کل سیاره را به نوبه خود لرزاند. 20 سال پس از ورود به این باشگاه در سن 13 سالگی، نابغه آرجانتینی چنین تصمیمی گرفته است.

او از نحوه مدیریتی این باشگاه و ناکامی‌های اخیر تیمش ناامید شده است.

یکی از باشگاه‌های که علاقمند جذب او می‌باشد، پی‌اس‌جی است که در کنار سیتی و اینتر شرایط را دنبال می‌کند اما انتقال این فوق ستاره به پاریس غیرممکن به نظر می‌رسد.

حقوق سرسام آور

او با وارد کردن بندی در قراردادش می‌خواهد آزاد شود. به جز این که بارسا معتقد است مسی باید قبل از جون این موضوع اطلاع می‌داد. نمایندگان این بازیکن با تکیه بر بحران کوید19 و توقف طولانی مدت فوتبال، شخصیت استثنایی به درخواست وی می‌بخشند. ما در این نکته اساسی به سمت نبرد قانونی می‌رویم. زیرا اگر او از قرارداد خود رها نشود که در جون 2021 به پایان می‌رسد مسی بند آزادی دارد که 700 میلیون یورو تعیین شده است.

مبلغی منعکس کننده بدیهی است که فراتر از دسترس همه باشگاه‌های علاقمند است. در ادامه باید دید که چگونه این وضعیت بسیار پرتنش شکل خواهد گرفت. در این بین همه تعجب می‌کنند که او کجا می‌تواند حرفه خود را دنبال کند. برخی شایعات PSG را اشاره می‌کنند.

اما چشم انداز این تابستان معتبر به نظر نمی‌رسد. به دلایل بالاتر از همه مالی، بدون اینکه حتی در مورد قیمت نقل و انتقالات احتمالی صحبت کنیم مسی دستمزد زیادی را در بارسا دریافت می‌کند: سالانه 71 میلیون یورو ناخالص. در حال حاضر بیشتر از نیمار (37) وامباپه (21) است. دانستن این‌که مالیات فرانسه سود کمتری نسبت به اسپانیا برای باشگاه‌ها دارد باعث می‌شود این صورت‌حساب کمی بیشتر شود.

 

ورود وی توسط باشگاه پاریسی "غیرممکن" تلقی شد

حتی که پاریس به لطف کیف پول بی قید و شرط صاحبان قطری‌اش دارای پشتیبانی محکمی است اما نمی‌تواند هزینه‌های شگرفی را نیز سپری کند. دور از آنجا، یوفا از طریق بازی مشهور منصفانه مالی خود قوانین نسبتاً سختی را وضع می‌کند. و در این سال همه گیری جریان نقدینگی PSG (مانند همه باشگاه‌های اروپایی) متحمل رنج بسیاری شده است. ضررها تا حدودی با نتیجه خوب در لیگ قهرمانان جبران می‌شود جایی که بازیکنان توماس توخل در فینال مقابل بایرن مونیخ (1-0) باختند. اما این برای به دست آوردن تسلیحات مسی کافی نخواهد بود.

به نقل از اکیپ، ورود ستاره 33 ساله این تابستان از سوی سران پاریس "غیرممکن" تلقی می‌شود. یكی از تنها امكانات فروش نیمار یا امباپه در برابر چك بزرگ است. اما به نظر می‌رسد که پاریس تصمیم دارد دو ستاره خود را تمدید کند که قراردادهای آنها در سال 2022 منقضی می‌شود. بنابراین پارک د پرنس نباید باغ بعدی مسی باشد ولی بر عکس او به منچسترسیتی یا اینتر نزدیکتر خوانده می‌شود. حتی اگر قطعاً هر اتفاقی همیشه می‌تواند در طول پنجره نقل و انتقالات رخ دهد، مخصوصاً در پایتخت اسپانیا.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала