رونمايی از هلیکوپتر جديد روسیه "اشتروم" در نمايشگاه ارتش-2020

© Sputnik / Dmitriy Shorkovرونمايی از هلیکوپتر جديد روسیه "اشتروم" در نمايشگاه ارتش-2020
رونمايی از هلیکوپتر جديد روسیه اشتروم در نمايشگاه ارتش-2020 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در نمایشگاه ارتش-2020، هلیکوپتر جدید روسیه "اشتروم" به نمایش گذاشته شد.

به گزارش اسپوتنیک، شرکت هلیکوپترهای روسی (بخشی از توليدات شرکت دولتی روستک) تعدادی چندین فروند هلیکوپتر نظامی را در مجمع بین المللی فنی و نظامی ارتش -2020 به نمایش گذاشتند.

روسیه  و هند موشک‌های پیشرفته ضد مافوق صوت تولید می‌کنند - اسپوتنیک افغانستان
روسیه و هند موشک‌های پیشرفته ما وراء صوت تولید می‌کنند

در نمايشگاه ارتش-2020، شرکت هلیکوپترهای روسیه، چندین وسیله نقلیه جدید کاملاً نظامی و تعدادی هلیکوپتر با هدف دو منظوره را به معرض نمايش قرار داد. یکی از آنها - "از نسل آینده" بالگردهاي افسانه ای Mi-8 – با نام هلیکوپتر حمل و نقل و جنگی Mi-171Sh است. این هليکوپتر بیش از یک بار در انجمن های ارتش قبلی، در نمایشگاه هوافضا مکس، در نمایشگاه تخصصی HeliRussia به نمایش گذاشته شده است. اما امسال این هلیکوپتر با نام "اشتروم" در هيات نسخه نهایی تجهیزات به نمایش گذاشته شده است.

نماینده کارخانه هواپیمای Ulan-Ude ، کریل بورنکوف ، در هنگام رونمايي از اين هلیکوپتر در مجمع ارتش -2020 گفت: "این هلیکوپتر قبلاً نام خود را دریافت کرده است: "اشتروم / طوفان".

هدف اصلی ساخت ان انجام ماموريت ویژه در کوهستان و در آب و هوای گرم است. موتورهای VK-2500-03 و پیشرانهای به روز شده این خودرو را قادر می سازد تا حداکثر 280 کیلومتر در ساعت شتاب داشته و با اطمینان خاطر سرعت کروزینگ 250 کیلومتر در ساعت را حفظ کند.

 برد هلیکوپتر در منبع سوخت استاندارد حدود 600 کیلومتر است ، اما با نصب مخازن اضافی می توان آن را به 1000 کیلومتر افزایش داد.

اگر پیش از این Mi-8 ، Mi-17 و اولین نسخه Mi-171Sh عمدتا بالگردهای حمل و نقل بودند ، پس از آن می توان "طوفان" را به عنوان هلیکوپتر "حمله" نامید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала