Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی در ملاقات با کومان چه گفت؟

© REUTERS / Albert GeaEl futbolista Lionel Messi durante una presentación
El futbolista Lionel Messi durante una presentación - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سخنان قبلی رونالد کومان عصبانیت لیونل مسی را برانگیخته و در پی آن این بازیکن خواستار جدایی از بارسا شده و امروز اما هر دو با هم دیدار کردند.

به گزارش اسپوتنیک؛ رونالد کومان سرمربی بارسلونا  اولین وظیفه کابوس‌وار را روی نیمکت بارسلونا به ارث بُرد که راضی کردن لیونل مسی است تا او در این باشگاه بماند.

در این مرحله عادلانه است که بگوییم همه چیز نمی‌تواند برای مرد هالندی بدتر شده باشد.

ملاقات بین لیونل مسی و رونالد کومان سرانجام اتفاق افتاد و فوق ستاره آرجانتینی آرزوی خود را برای ترک این باشگاه بلافاصله پس از مذاکراتش با کومان اعلام کرد و ادعا می‌شود که مسی با یک عبارت خاص از سرمربی هالندی خشمگین شده تا چنین تصمیمی بگیرد.

کومان در ملاقات با مسی اعلام کرد: "امتیازات این تیم به پایان رسیده شما باید همه کارها را برای تیم انجام دهید. من انعطاف پذیر خواهم شد؛ فقط باید به فکر تیم باشید."

گفته می‌شود که مسی استقلال خود را از کومان نیز مستثنی نکرده زیرا پیش از این هم او عمل مستقل از مربیان داشت.

صحبت کومان او را به حاشیه برده و نیز وقایع اخیر از جمله برخورد با دوست صمیمی او لوئیز سوارز، مسی را عصبانی کرده است.

خوان گاسپارت رئیس پیشین بارسلونا درگیری را بیشتر کرده و اصرار دارد، مسی علی رغم ادعاهایی كه معتقد است بند قرارداد او در تاریخ اول جون منقضی شده بود ولی بنا به طولانی شدن مدت زمان ابراز جدایی، حالا او اجازه آزادی ندارد.

گاسپارت به رادیو مارکا گفت: "[مسی] نمی‌تواند برود. وی مجبور است سال 2021 جدا شود. من این قرارداد را دیده‌ام و کاملاً واضح است. من ترجیح می‌دهم او سال دیگر را برای هیچ ترک کند تا اکنون با مبلغی کمتر از 700 میلیون یورو برود. باشگاه در اینجا مسئول است، نه بازیکن."

او افزود: "اگر مسی کمتر از آنچه را که بندش ارزش دارد جدا شود تحقیرآمیز تر از شکست 8-2 برابر بایرن خواهد بود. و مسی نباید فراموش کند که هواداران بارسلونا را بیشتر از بازیکن دوست دارند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала