Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فریکسا نامزد ریاست بارسا: "رفتن مسی پایان جهان نیست"

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر لیونل مسی
لیونل مسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تونی فریکسا کاندیدای ریاست بارسلونا می‌گوید که رفتن مسی در زمان بحران بی احترامی به این باشگاه است و جدایی او پایان جهان نیست.

به گزارش اسپوتنیک، تونی فریکسا نامزد انتخابات ریاست بارسلونا ادعا کرده که لیونل مسی پس از درخواست جدایی شوک آور در روز سه‌شنبه دیگر از احترام به غول لالیگا برخوردار نیست.

او باور دارد با روشی که کاپیتان بارسلونا با این باشگاه در این زمان بحران رفتار کرده پایان جهان نخواهد بود. مسی از طریق فکس اعلام کرده که از این باشگاه جدا می‌شود.

بمب خبری کاپیتان بارسلونا فشار زیادی به رئیس فعلی جوزپ ماریا بارتومئو وارد کرده در حالیکه رأی عدم اعتماد در مورد او صادر می‌شود و نیز وی با اعتراض هواداران روبرو است. اما فریکسا که کاندیدای جایگزینی بارتومئو است می‌گوید راهی که مسی در کارش پیش گرفته به معنای فروش خوب او است.

او به رادیو مارکا گفت: "من بیش از حد نگران ترک مسی نیستم زیرا همه چیز پایان یافته است. آنچه مهم است این است که او این کار را با چنین روشی ناگوار و بدون احترام به باشگاه انجام داد.:

مسی قصد دارد یک بند در قراردادش را فعال کند که به او امکان می‌دهد به صورت رایگان به باشگاه دیگری منتقل شود. با این حال بارسلونا معتقد است که تاریخ انقضاء آن گزینه در جون تمام شده، به این معنی که فوتبالیست آرجانتینی یا باشگاه جدید بالقوه او باید بند 630 میلیون پوندی‌اش را پرداخت نماید.

این می‌تواند به معنای یکی از بزرگترین و داستان‌های تاریخ فوتبال باشد که می‌تواند به اختلافات حقوقی بین یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ و باشگاهی که همیشه نماینده آن بده پایان دهد.

فریکسا می‌گوید مسی باید بند آزادی خود را پرداخت کند و تصمیم در این باره قطعی است.

نامزد انتخابات ریاست بارسا افزود: من به عنوان یک مرد بارسلونا متعجب و ناامید شده‌ام. من از کاری که مسی انجام داده است ناامید شده‌ام. قراردادها باید انجام شود و آنچه مسی باید انجام دهد این است که 700 میلیون یورو درآمد و مرخصی داشته باشد."

اگر بارسلونا نتواند فوق ستاره آرجانتینی را برای ماندن متقاعد کند علاقه به مسی بسیار زیاد خواهد بود.

به نظر می‌رسد که منچستر سیتی و پاری‌سن‌ژرمن دو خواستاره اولیه برای این فوق ستاره هستند که در 731 بازی 634 گل به ثمر رسانده است.

در انتقال به سیتی برنده شش توپ طلا با اتحاد دوباره همراه پپ گواردیولا روبرو خواهد شد، سرمربی مسی که در اوایل کار خود از موفقیت‌های بزرگی برخوردار شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала