Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وضعیت ناپایدار بارتومئو در بارسا

© REUTERS / Albert GeaBarcelona's President Josep Maria Bartomeu
Barcelona's President Josep Maria Bartomeu - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جوزپ ماریا بارتومئو که اجازه جدایی نیمار را داد حالا اجازه داد بمب مسی منفجر شود و ایده او برای به تعویق انداختن انتخابات تا مارچ در حال حاضر یک نقط مهم است.

به گزارش اسپوتنیک، جوزپ ماریا بارتومئو رییس بلرسلونا همیشه 25 آگست سال 2020 را به یاد خواهد آورد هنگامی که وی یک مأمور بازرسی از لئو مسی در دفاتر این باشگاه در قالب یک "بوروفاکس" دریافت کرد که در آن وی خواستار جدایی شده بود.

بارتومئو در وضعیت غیرقابل تحمل باقی مانده است. اجازه فعال کردن بمب مسی باعث می‌شود که وداع نیمار با PSG تقریباً یک حکایتی باشد که در آن وی جهل بزرگی از آنچه اتفاق می‌افتد در اتاق بسته نشان داد.

هیئت مدیره انتخابات ریاست بارسا را در 15 مارچ سال بعد اعلام کرد اما اکنون اوضاع ممکن است غیرقابل کنترل شود. رسوایی معاملاتی، روابط پرتنش با رختکن، شکست 2-8 در لیسبون اما مهمتر از همه این‌که بهترین بازیکن تاریخ باشگاه با "بوروفاکس" میل به ترک بارسا را اعلام می‌کند، می‌تواند به معنای خداحافظی بارتومئو باشد.

نامزدهای انتخابات بارسا برای درخواست استعفای بارتومئو به شبکه‌های اجتماعی رفته‌اند. وکتور فونت كاندیدای پیشین ریاست بارسا در حساب توییتر خود نوشت: "بارتومئو همین حالا برو! استعفا بده و انتخابات را در اسرع وقت برگزارکن." لاپورتا نمایشنامه را پیش بینی کرده بود: "بیچاره بارسا در دست این افراد بی‌کفایت."، اگر همه چیز از یک دوره منطقی پیروی کند بارتومئو ساعت‌های شمارش شده در بارسا را ​​دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала