ویژگی های متمایز مرگبارترین تانک روسیه از دید آمریکایی‌ها

© Ministry of Defence of the Russian Federationتولید مسلسل مرگبارترین تانک روسیه در سال 2020 آغاز میشود
تولید مسلسل مرگبارترین تانک روسیه در سال 2020 آغاز میشود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نشریه آمریکایی نشنال اینترست در مقاله ای ویژگی های برتر تانک روسی بی پیلوت "آرماتا" را مورد ارزیابی قرار داده است.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه آمریکایی National Interest در مقاله‌ای می‌نویسد: طراحانی که روی گزینه بدون سرنشین تانک پیشرفته T-14 آرماتا کار نمودند، توانسته اند مشکل ذاتی هر وسیله نقلیه هدایت شونده از راه دور؛ یعنی ارائه تجهیزات با "آگاهی موقعیتی" را حل کنند.

 پیش از این مشخص شد که جدیدترین تانک روسی "آرماتا" T-14   در حالت بدون سرنشین مورد آزمایش قرار گرفت.

به گفته نویسنده مقاله، طراحان تانک T-14 دوربین فیلمبرداری با زاویه دید عریض را در کل بدنه آرماتا قرار داده اند که این امر امکان پوشش 360 درجه را فراهم نموده و همچنین اطلاعات موقعیتی را به خدمه تانک ارائه می دهد.

تحریم های لندن علیه ریاض - اسپوتنیک افغانستان
تصمیم انگلیس برای حذف تانک ها از تجهیزات ارتش

در مقاله به یکی دیگر از ویژگیهای ابتکاری تانک (برج اصلی آن)  اشاره شده است که شامل توپ اصلی هدایت شونده از راه دور با سرعت 125mm 2A82-1M  و یک سیستم بارگذاری کاملاً اتوماتیک است.

 برعلاوه توجه بیشتر نویسنده این مقاله به سرعت تانک – 90 کیلومتر در ساعت متمرکز شده است. به گفته نویسنده، این امر باعث می‌شود که تانک به طور بالقوه بهتر از تانک آمریكایی M-1 Abrams  عمل کند.

تانک روسی "آرماتا" T-14  تنها تانک نسل سوم پس از جنگ است. این تانک برای جنگ در رویارویی مستقیم با دشمن، حمایت از حمله واحد های تفنگدار موتوری، مقابله با نیروی دشمن در محل های سرپوشیده و سرباز است.     

گفتنی است که کار طراحی تانک   "آرماتا" T – 14 در سال 2009 در دفتر طراحی ماشین های اورال آغاز شد که از جمله موسسات زیر مجموعه شرکت اورال واگن زاوود بود. آرماتا برای نخستین بار در رژه روز پیروزی بر فلشیسم در مسکو در سال 2015 نشان داده شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала