Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پس از فکس مسی؛ نوبت به ستین رسید

© REUTERS / Albert Gea Тренер "Барселоны" Кике Сетьен перед матчем с "Леганесом"
 Тренер Барселоны Кике Сетьен перед матчем с Леганесом - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کیکه ستین سرمربی پیشین بارسلونا از عدم اخراج وی به طور رسمی توسط بلوگرانا خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، در حالی که شب گذشته لیونل مسی با ارسال فکسی به باشگاه بارسلونا به سران این تیم اطلاع داده بود که خواستار جدایی است و می‌خواهد قراردادش را فسخ کند، اکنون کیکه ستین، سرمربی اخراجی بارسلونا هم با ارسال فکسی به سران باشگاه بارسلونا اطلاع داده که هنوز اخراج او به طور رسمی مورد تایید قرار نگرفته و این قضیه از لحاظ قانونی مشکلاتی را برای این مربی اسپانیایی به وجود آورده است.

اوضاع مدیریت در بارسلونا به شدت بحرانی به نظر می‌رسد و گویی سران بارسلونا هیچ کاری را نمی‌توانند به درستی انجام دهند. پس از خشم لئو از مدیریت بارسلونا و تصمیمش برای جدایی و ارسال فکس به بارسلونا، کیکه ستین هم با ارسال فکسی به سران بارسلونا از آن‌ها خواسته است که قضیه‌ی اخراج او را رسمیت ببخشند تا نام او دیگر به عنوان سرمربی بارسلونا ثبت نباشد. ستین پس از باخت 8 بر 2 مقابل بایرن مونیخ از مربیگری در بارسلونا برکنار شد و به نظر می‌رسد که هنوز پروسه‌ی رسمی اخراج او طی نشده است!

​با این وجود سران بارسلونا رونالد کومان را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کردند و او به دنبال استارت پروژه‌ی جدیدش در بارسلوناست. به گفته‌ی مارکا، کیکه ستین برای مذاکره با سایر باشگاه‌ها به مشکل خورده است چرا که هنوز سران بارسلونا مراحلی را که به طور قانونی باید برای اخراج او طی کنند، انجام نداده‌اند و اکنون ستین خواستار این شده که هر چه سریع‌تر این کار ها انجام شود تا او بتواند برای آینده‌اش تصمیم بگیرد.

ستین تنها در 25 بازی سرمربی بارسلونا بود که 16 برد، 4 مساوی و 5 شکست کسب کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала