Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حمله هواداران خشمگین و معترض بارسا به دروازه ورودی باشگاه+ ویدیو

© AFP 2023 / Lluis GeneЮный болельщик с плакатом с изображнием форварда "Барселоны" Лионеля Месси перед матчем между "Барселоной" и "Реал Мадридом" в Барселоне
Юный болельщик с плакатом с изображнием форварда Барселоны Лионеля Месси перед матчем между Барселоной и Реал Мадридом в Барселоне - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هواداران خشمگین و ناراحت بارسلونا که از وضعیت به وجود آمده در این تیم به ستوه آمدند دقایقی پیش به دروازه ورودی این باشگاه حمله کردند و پس از شکستن آن وارد باشگاه شدند.

به گزارش اسپوتنیک، پس از این که مسی به صورت رسمی و جدی درخواست جدایی اش را به مدیران بارسا داد، هواداران این تیم از شب گذشته تا کنون در مقابل در ورودی باشگاه دست به اعتراض زده اند و خواستار تغییر مدیریت باشگاه و ماندن مسی در تیم شان شدند.

از ساعت ها پیش نیز این هواداران در مقابل ساختمان باشگاه حضور پیدا کرده بودند و شعار بارتومئو اخراج و مسی بمان را سر میدادند تا این که لحظه به لحظه به تعداد این هواداران افزوده شد.

سر انجام این هواداران خشمگین با حضور تعداد زیادی خبرنگار و عکاس، دروازه ورودی باشگاه بارسلونا را با هجوم به سمت آن شکستند و وارد آن شدند.

هواداران خشمگین بارسا خواهان استعفای فوری بارتومئو رئیس باشگاه هستند تا لیونل مسی نیز به فکر ترک نیوکمپ نباشد.

حمله هواداران معترض بارسا به دروازه ورودی باشگاه 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала