Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سادیومانه در راه نیوکمپ

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر سادیو مانه
سادیو مانه  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سادیو مانه وینگر سنگالی لیورپول در موقعیتی قرار دارد که به نیو کمپ منتقل شود.

به گزارش اسپوتنیک، در صورت جدایی قطعی لیونل مسی از بارسلونا، برای سران کاتالان سادیو مانه پیشنهاد شده است.

جدایی لیونل مسی چند روزی است که به شدت مطرح شده و زلزله واقعی را در بازار ایجاد کرده است. همانطور که با نیمار و رفتن او به PSG اتفاق افتاد.

سران بارسا مطمئن هستند که او می‌ماند ولی عزم فوتبالیست آرجانتینی جدی است و هر اتفاقی می‌تواند رخ دهد. به گزارش "TMW" پیشنهادات بازیکنان سطح بالا در حال حاضر به باشگاه بلوگرانا می‌رسد و یکی از آن‌ها سادیو مانه وینگر لیورپول است که امسال می‌تواند با این تیم قرارداد امضا کند.

در حال حاضر بارسا برنامه‌ای برای جدایی مسی در نظر نمی‌گیرد زیرا آنها فکر می‌کنند که نابغه آرجانتینی قراردادش فسخ نمی‌شود زیرا کسی نمی‌تواند بند 700 میلیون یورویی او را بپردازد. هیچ تماسی بین طرفین برقرار نشده و لازم است ببینیم که در صورت امتناع از باشگاه بلوگرانا هنگام جدایی وی موقعیت مسی چیست؟

اگر مسی مجبور شود و بارسا روی اجبار او را بفروشد روشن است که چاره‌ای جز خرید برخی از بازیکنان برتر برای شروع یک پروژه جدید وجود نخواهد داشت.

مانه یکی از کلیدهای یورگن کلوپ در لیورپول است. بازیکن خیلی سریع روی جناح، او می‌تواند گل زیادی به ثمر برساند. جالب این‌جاست که مانه زیر نظر کومان در ساوتهمپتون کار کرد بنابراین او را به خوبی می‌شناسد. این فوتبالیست مدتی قبل با رئال مادرید مذاکره کرده بود اما لیورپول او را رها نکرد و این احتمال وجود دارد که اکنون او نیز قابل انتقال نباشد. البته قیمت او در بازار حدود 120 میلیون یورو است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала