Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی به نیمار: بیا با هم به منچسترسیتی برویم!

© REUTERS / Gustau Nacarino Lionel Messi, Luís Suárez (E) e Neymar (D)
Lionel Messi, Luís Suárez (E) e Neymar (D) - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بر اساس گزارش نشریه اسپانیایی «مارکا»، فوق ستاره بارسلونا از هم‌تیمی سابق خود دعوت کرده که با او به منچسترسیتی برود.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه اسپانیایی «مارکا» به نقل از خورخه نیکولا خبرنگار شبکه ESPN برازیل گزارش داده که لیونل مسی اخیرا با نیمار تماس گرفته است و او را دعوت کرده تا با هم به منچسترسیتی ملحق شوند.

FC Barcelona's Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
هم‌بازی شدن دوباره مسی و نیمار در پی‌اس‌جی غیرممکن است؛ در سیتی چطور؟

البته خیلی سخت است که نیمار و مسی دوباره با هم در بارسلونا هم بازی شوند چرا که از یک طرف مشخص نیست که مسی بتواند از بارسا جدا شود و از سویی دیگر سیتی که خطر محرومیت به خاطر رعایت نکردن فیرپلی مالی را از سر گذرانده بعید است که بتواند دو بازیکنی که دستمزد بالایی دریافت می کنند را با هم به خدمت بگیرد.

از طرفی پی‌اس‌جی به هیچ وجه حاضر به فروش نیمار نخواهد شد و کار جذب وی برای منچسترسیتی خیلی مشکل خواهد بود.  قرارداد فعلی نیمار با ‌پاری‌سن‌جرمن تا سال 2022 اعتبار دارد و رقم فسخ قراردادش حدود 170 میلیون یوروست. به نظر می رسد که ستاره آرجنتینی هر لحظه به منچسترسیتی نزدیک تر می شود. این بازیکن خواستار جدایی از بارسلونا شده است و به نظر می رسد که تیم پپ گواردیولا جدی ترین مشتری اوست.

سیتی می خواهد با قراردادی پنج ساله این بازیکن را به خدمت بگیرد که دو سال از آن در منچسترسیتی سپری خواهد شد و سه سال در باشگاه نیویورک سیتی. به هر صورت این روزها شایعات ضد و نقیض در مورد آینده مسی بسیار زیاد خواهند بود و باید دید که در نهایت چه اتفاقی رخ می دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала