Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی: در تمرینات تیمی شرکت می‌کنم اما حاضر به ملاقات با هیچ کسی نیستم!

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر لیونل مسی
لیونل مسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فوق ستاره بارسلونا تصمیمی غیر قابل بازگشت برای ترک نیوکمپ گرفته اما یکشنبه در تست «پی‌سی‌آر» کرونای باشگاه بارسلونا شرکت خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، بر اساس آخرین گزارش‌ها، جوزپ ماریا بارتومئوف رییس باشگاه بارسلونا تلاش دارد که فوق ستاره خود را حفظ کند. بر اساس گزارش‌های رسیده، رییس باشگاه بارسلونا می‌خواهد به صورت رو در رو با مسی ملاقات کند و او را در نیوکمپ نگاه دارد.

Капитан Барселоны Лионель Месси в четвертьфинальном матче Лиги чемпионов УЕФА против Баварии (14 августа 2020). Лиссабон  - اسپوتنیک افغانستان
همه دلایلی که به تصمیم «لیونل مسی» برای جدایی از بارسلونا منجر شد‌‌

مارکا اما در گزارشی عنوان کرد لیونل مسی با بارتومئو دیدار نخواهد کرد. تصمیم مسی قطعی است و او می‌خواهد از بارسلونا برود و علاقه‌ای ندارد که تصمیمش را تغییر دهد. مسی به بارتومئو گفته است که حاضر به مذاکره نیست و هیچ ملاقاتی در کار نخواهد بود ولی روز یکشنبه در تست کرونای باشگاه شرکت خواهد کرد و از دوشنبه نیز با حضور در کمپ خوان گامپر، تمرینات زیر نظر رونالد کومان سرمربی جدید بارسا را شروع خواهد کرد.

بر اساس گزارش مارکا، مسی برنامه‌اش این است که تا وقتی وضعیت بند فسخ قراردادش مشخص نشده به حالتی عادی در باشگاه حضور پیدا کند و در تمرینات شرکت کند. او با اینکه می‌تواند باشگاه را به خاطر قراردادش تحت فشار قرار دهد ولی قصد چنین کاری در حال حاضر نداشته و می‌خواهد طبیعی تا حل شدن مشکلات قراردادش در بارسلونا بماند.

در همین حال، خورخه مسی، پدر لیونل مسی و مدیر برنامه‌های پسرش در صفحه شخصی خود در اینستاگرام خبر اخیر نشریه ناسیون آرجنتین درباره آینده لیونل مسی را تکذیب کرد و گفت:«این خبر دروغ و یک نفر صدای مسی را تقلید کرده است. چنین اعترافی وجود ندارد.» این نشریه عنوان کرده بود که فایل صوتی این ستاره آرجنتینی را دارد که در آن درخصوص پیوستن به منچسترسیتی اعتراف کرده است.

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала