Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وین رونی: مسی می‌تواند هفتمین توپ طلای خود را در لیگ جزیره به دست آورد

© AP Photo / Joan MonfortНападающий "Барселоны" Лионель Месси, фото из архива
Нападающий Барселоны Лионель Месси, фото из архива - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
برترین گلزن تاریخ منچستریونایتد آمدن مسی را به نفع لیگ برتر و بازیکنان انگلیس دانست و مدعی شد که فوق‌ستاره بارسلونا می‌تواند هفتمین توپ طلای خود را در جزیره بدست آورد.

به گزارش اسپوتنیک، حضور در لیگ برتر انگلیس یکی از گزینه‌های اصلی برای فوق ستاره آرجنتینی است. مشکلات بارسلونا منجر به درخواست جدایی مسی شده و این بازیکن از شرایط باشگاه در بیرون و درون زمین ناراحت است. تنها یک سال دیگر از قرارداد او باقی مانده و احتمال دارد برای تجربه چالشی جدید این تیم را ترک کند.

Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
لالیگا در نبود مسی؛ جدایی از عشق‌‌، زلزله در سیاره‌ی فوتبال

منچستر سیتی و منچستریونایتد جز باشگاه‌هایی هستند که توانایی مالی خرید مسی را دارند و می‌توانند با حضور او برای کسب جام‌های بزرگی نیز رقابت کنند. هر دوی این تیم‌ها نیز در روزهای اخیر به مسی لینک شده‌اند. وین رونی، ستاره سابق شیاطین سرخ، در مورد حضور ابر ستاره آبی‌اناری‌ها و درخشش او در لیگ برتر انگلیس گفت:

«اگر او در کنار خود برونو فرناندز یا کوین دی‌بروین را ببیند به نظرم می‌تواند هفتمین توپ طلای خود را بدست آورد که یک چیز خارق‌العاده است. می‌دانم که او مسن‌تر شده اما بازیکنی است که هیچکس شبیه به او نبوده است. مسی همه چیز دارد، او می‌تواند موقعیت گل ایجاد کند، گل بزند، بازی خود را به حریف دیکته کند و بهترین بازیکن دنیاست.»
رونی در ادامه اظهار داشت:«او یکی از معدود بازیکنانی است که من می‌نشستم و بازی‌اش را تماشا می‌کردم و شگفت‌زده می‌شدم. او و کریستیانو رونالدو استانداردی دارند که فکر نمی‌کنم دیگر در کسی ببینم اما شرایط مسی متفاوت‌تر است. او می‌تواند به لیگ برتر بیاید و بازیکن سال شود. قطعا همینطور خواهد بود

از منچسترسیتی و منچستریونایتد به عنوان یکی از مقصدهای احتمالی مسی نام می‌برند که شانس گواردیولا برای به خدمت گرفتن فوق ستاره بارسلونا بیشتر است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала