Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اینتر بیخیال «مسی» نیست؛ ژانگ در تلاش تامین منابع مالی

© REUTERS / WALEED ALIبرشلونة وأتليتكو مدريد في السوبر الإسباني
برشلونة وأتليتكو مدريد في السوبر الإسباني  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه اینتر هنوز بیخیال مسی نشده و به دنبال راهی برای جذب اوست.

به گزارش اسپوتنیک، نشریۀ ایتالیایی «گازتا دلو اسپورت» در جدیدترین شماره خود گفته استیون ژانگ، مدیر باشگاه اینتر به دنبال تامین منابع مالی در چین است تا بتواند مسی را به جوزپه مه آتزا ببرد.

مسی - اسپوتنیک افغانستان
یورگن کلوپ: انتقال مسی به سیتی صد درصد به نفع لیگ برتر خواهد بود

این رسانه نوشته منچستر سیتی یکی از مهم‌ترین گزینه‌های مسی است اما سیتیزن‌ها رقیبی جدی به نام اینتر را پیش روی خود می‌بینند. از زمانی که شایعات خروج مسی جدی و گسترده شد، رسانه‌ها اینتر را یکی از مهم ترین گزینه‌ها برای مسی دانستند و معتقد بودند می‌توان ادامه جدال ازلی ابدی‌ رونالدو مسی را در ایتالیا مشاهده کرد اما مهم‌ترین مشکل، بند فسخ 700 میلیونی مسی بود حال خبر رسیده اینتر هنوز بیخیال معامله نشده و می‌خواهد هر طور شده مسی را به چنگ آورد.

اینتری‌ها امیدوارند با توجه به قوانین مالیاتی جدید که در ایتالیا وضع شده بتوانند مسی را به سری آ ببرند. گازتا در همین زمینه نوشته مدیران اینتر قصد دارند با استناد به کاهش مالیات طبق همین قوانین و با استفاده از اسپانسرهای جدیدی که قرار است ژانگ به اینتر اضافه کند مسی را جذب کنند و به این ترتیب همچنان پرونده مسی – اینتر باز است. در نهایت باید دید مسی در بارسا می‌ماند یا بین اینتر و سیتی کدام تیم را انتخاب می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала