Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی با مدیریت بارسلونا دیدار می‌کند؛ لئو به دنبال خروج مسالمت‌آمیز

© AFP 2023 / LLUIS GENEЛионель Месси в отеле (14 августа 2020). Лиссабон
Лионель Месси в отеле (14 августа 2020). Лиссабон - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
قرار است به زودی جلسه ای مهم و سرنوشت ساز در مورد آینده لیونل مسی برگزار شود.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی ایده‌اش برای جدایی از بارسلونا را تغییر نداده اما به دنبال خروج مسالمت‌امیز است. فوق ستاره آرجنتینی بارسلونا می خواهد با مدیریت این باشگاه دیدار داشته باشد.

Лионель Месси наблюдает за четвертьфинальным матчем Лиги чемпионов между ФК Барселона и Бавария Мюнхен на стадионе Луз (14 августа 2020). Лиссабон - اسپوتنیک افغانستان
قول پی‌اس‌جی به مسی؛ با انتقال لئو، نیمار و دی‌ماریا را حفظ می‌کنیم

رسانه‌های اسپانیایی مدعی شده اند که مدیران بارسا به این نتیجه رسیده اند که تحت هیچ شرایطی اجازه جدایی مسی را ندهند. به زودی جلسه ای بین هیئت مدیره باشگاه و پدر لیونل مسی برگزار می شود و موضوع باشگاه به این بازیکن اعلام خواهد شد. مدیران باشگاه معتقدتد لیونل مسی مهم ترین بخش پروژه رونالد کومان است و همه تلاش آنها معطوف به حفظ این بازیکن خواهد بود.

با این حال ظاهرا نظر مسی تغییر کرده و او می خواهد با مدیریت بارسلونا جلسه ای داشته باشد تا در خصوص قطع همکاری مسالمت آمیز صحبت کنند. به نظر می‌رسد مسی قصد دارد سکوت خود را شکسته و دلایل تصمیم خود برای جدایی از بارسلونا را توضیح دهد، اما هیچ تاریخ دقیقی برای این اتفاق اعلام نشده و به نظر نمی رسد مسی در روزهای آتی نیز قصد اظهارنظر داشته باشد.

مارکا اما مدعی شد پاسخ مدیران بارسلونا به این درخواست قرار ملاقات منفی بوده و آنها تنها در صورت تمایل مسی به تمدید با او دیدار می کنند. احتمالا موضوع جلسه مسی و جوزپ ماریا بارتومئو، توافق بر سر نحوه جدایی خواهد بود زیرا جدایی آزاد مورد قبول بارسلونا نیست و از سوی دیگر پرداخت بند فسخ 700 میلیون یورویی مسی نیز غیر ممکن به نظر می رسد.

با توجه به مطرح شدن شایعات فراوان در روزهای اخیر در مورد جدایی لیونل مسی، هواداران این باشگاه هنوز امیدوار به ماندن این ستاره 33 ساله در نوکمپ هستند. اگرچه منچسترسیتی برای جذب مسی اقدام کرده، اما مدیران بارسلونا در تلاش برای یافتن راه حلی برای جلوگیری از جدایی لیونل مسی هستند.

View this post on Instagram

🚨🚨Atención: Messi pide una reunión con el Barcelona para buscar una salida amistosa

A post shared by MARCA (@marca) on

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала